اخبار روز

افزایش دستمزد کارگران شهریور با تایید وزیر واریز می شود.


به گزارش پی ام آپ، سید صولت مرتضوی وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره برگزاری جلسه شورای عالی کار برای بررسی دستمزد هزار و ۴۰۲ کارگر اظهار داشت: در آخرین جلسه شورای عالی کار که تعیین دستمزدها انجام شد، در جلسه شورای عالی کار بررسی شد. برخی می‌پرسیدند: «اگر دولت تصمیم بگیرد برای گرفتن دستمزد کارمندان مجدداً آن را افزایش دهد و لایحه‌ای به مجلس بفرستد و مجلس آن را تصویب و تصویب کند، آیا در چنین شرایطی در حقوق کارگران تجدیدنظر می‌کنید؟» ما هم پاسخ دادیم: در صورت رفع این مشکل حتماً خواهیم کرد.

وی گفت: طبق قانون سالی یک بار حقوق کارگران بررسی می شود مگر اینکه موضوع خاصی مطرح شود و پیشنهادات جدیدی ارائه شود، همچنین حداقل حقوق کارگران را در شورای عالی کار تعیین می کنیم اما کسانی که حداقل می توانند از قدرت چانه زنی خود استفاده کنند و حقوق نسبتاً بالاتری دریافت کنند.

مرتضوی تصریح کرد: این حداقل را طوری تعیین کردیم که هیچکس کمتر از این مبلغ پرداخت نکند، امکان پرداخت بیشتر برای همه کارفرمایان وجود داشته باشد و امیدواریم با این طرح بخشی از مشکلات معیشتی منطقه کالابرگ حل شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا