اخبار روز

افزایش حقوق بازنشستگان مهر ماه تعیین می شود و این مبلغ واریز می شود.


به گزارش پی ام آپ به نقل از سلام نو، طبق روال هر سال حقوق بازنشستگان در ابتدای سال جدید اندکی افزایش می یابد. حقوق بازنشستگان مانند سایر حقوق ماهانه پرداخت می شود. مجلس با افزایش حقوق بازنشستگان در سال 1402 موافقت کرد و طبق آخرین اخبار در مورد حقوق بازنشستگان و میزان افزایش تعیین شده است. اخبار منتشر شده از سوی کمیسیون تلفیق حاکی از آن است که در نهایت حقوق بازنشستگان در سال جاری افزایش و یکسان خواهد شد.

علی دهقانکیا در پاسخ به این سوال که آیا حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی در اردیبهشت ماه ماه بسته به مصوبه شورای عالی کار افزایش می یابد یا خیر، گفت: با توجه به نظارت ها و وعده های مسئولان سازمان تامین اجتماعی، انشالله حقوق مستمری بگیران این سازمان افزایش می یابد. اردیبهشت ماه ماه به بهره برداری می رسد.

وی افزود: بر این اساس حقوق مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی اردیبهشت ماه ماه بر اساس مصوبه شورای عالی کار (افزایش 25 درصدی حداقل دستمزد کارگران و 21 درصدی برای سایر رده ها) پرداخت می شود.

مدیر کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان تهران گفت: طبق نظارت ها، مابه التفاوت حقوق بازنشستگان مربوط به فروردین ماه نیز مصادف با حقوق است. اردیبهشت ماه ماه به حساب بازنشستگان تامین اجتماعی واریز شود.

وی تصریح کرد: طبق جدول طراحی شده حقوق مستمری بگیران از بیستم هر ماه بر اساس حروف الفبا به حساب آنها واریز می شود.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا