اخبار روز

شاخص بورس، 8000 واحد افزایش یافت!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، شاخص کل بورس امروز روند صعودی داشت و بیش از 8 هزار واحد افزایش یافت.

شاخص کل بورس امروز (۱۸ مهر) با افزایش 8470 واحدی به بیش از دو میلیون و 14 هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز با 5000 واحد افزایش نسبت به روز گذشته رقم 685969 واحد را به ثبت رساند.

269 ​​هزار معامله به ارزش 32.94 میلیارد ریال در این بازار انجام شد.

در این بازار سرمایه گذاری، تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، پتروشیمی پردیس، پالایش نفت بندرعباس، صنایع پتروشیمی خلیج فارس و سرمایه گذاری غدیر از جمله نمادهای بازار سرمایه بودند که بیشترین تاثیر را بر شاخص کل بورس داشتند. و همه آنها به جز صنایع پتروشیمی خلیج فارس روند صعودی را تجربه کردند.

به همین ترتیب در بازار امروز شاخص سرمایه کل فرابورس نسبت به روز گذشته 152 واحد رشد را تجربه کرد و در رقم 25 هزار و 143 واحد قرار گرفت.

بیش از 165 هزار معامله به ارزش 64.638 میلیارد تومان در این بازار انجام شد.

ایران خودرو دیزل، پلیمر آریاساسول، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات،  بانک دی، گروه انتخاب الکترونیک آرمان، پتروشیمی زاگرس و مجتمع جهان فولاد سیرجان تاثیرگذارترین نمادها در شاخص کل فرابورس در بازار کنونی بودند که در این میان تمامی نمادهای مذکور روند صعودی را نسبت به روز گذشته داشتند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا