اخبار روز

افتتاح 103 پروژه عمرانی در 14 شهر جدید


به گزارش پی ام آپ، بر اساس اعلام شرکت عمران شهرهای جدید، 103 پروژه با اعتبار 938 میلیارد تومان با اشتغال 2 هزار و 347 نفر در 14 شهر جدید آماده افتتاح است.

بر این اساس 4 پروژه با 630 میلیون ریال اعتبار و اشتغال زایی برای 120 نفر در شهر جدید اندیشه، 19 پروژه با اعتبار یک هزار و 146 میلیون ریال و اشتغالزایی برای 752 نفر در شهر جدید پردیس، 8 طرح با اعتبار اعتباری بالغ بر 868 میلیون ریال و ایجاد 300 نفر در شهر جدید، شهر جدید پرند، 3 پروژه با اعتباری بالغ بر 1317 میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای 425 نفر در شهر جدید مهستان، 14 پروژه با اعتبار اعتبار 729 میلیون ریال و اشتغال زایی برای 185 نفر در شهر جدید فولادشهر، 5 پروژه با اعتبار 332 میلیون ریال و اشتغالزایی برای 75 نفر در شهر جدید مجلسی از جمله طرح هایی است که آماده افتتاح است.

همچنین 6 پروژه با وام یک هزار و 370 میلیون ریالی و اشتغال زایی برای 107 نفر در شهر جدید صدرا، 12 پروژه با وام 541 میلیون ریالی و اشتغالزایی برای 30 نفر در شهر جدید بینالود، 4 پروژه با وام وام 348 میلیون ریالی و ایجاد اشتغال برای 30 نفر در شهر جدید گلبهار. 7 طرح با وام 217 میلیون ریالی و اشتغال زایی 75 نفر در شهر جدید رامشار، 2 پروژه با وام 160 میلیون ریالی و اشتغال زایی برای 20 نفر در شهر جدید رامین، 5 پروژه با وام 484 میلیون ریال و ایجاد اشتغال برای 149 نفر در شیرین شهر، 12 طرح با وام یک هزار و 210 میلیون ریالی و اشتغالزایی برای 67 نفر در شهر جدید سهند و 2 طرح با وام 25 میلیون ریالی و اشتغالزایی برای 12 نفر در شهر جدید علوی از دیگر پروژه هایی است که توسط شرکت عمران شهرهای جدید افتتاح می شود.

افتتاحیه هفته دولت نیز به شرح زیر است؛

در شهر جدید بینالود در استان خراسان رضوی 12 پروژه شامل 5 پروژه آماده سازی و محوطه سازی، 3 پروژه شبکه زیرساختی و 4 پروژه شبکه راه افتتاح می شود.

در شهر جدید پردیس استان تهران 19 پروژه شامل 6 پروژه آموزشی، 4 پارک و فضای سبز، 4 مرکز خرید، 2 فضای مذهبی و 3 فضای ورزشی افتتاح می شود.

در شهر جدید پرند استان تهران در مجموع هشت پروژه شامل شش پروژه آموزشی، یک پروژه مذهبی و یک روبنایی افتتاح می شود.

در شهر جدید سهند در استان آذربایجان شرقی 12 پروژه شامل 3 پروژه آماده سازی و محوطه سازی، یک پروژه آموزشی، یک مرکز خرید، 3 پروژه شبکه راه و 4 پروژه روبنایی در حال اجراست.

در شهر جدید صدرا استان فارس ۶ پروژه شامل یک پروژه آماده سازی و محوطه سازی، ۲ پروژه زیربنایی، ۲ پروژه شبکه راه و یک پروژه مذهبی در دست اجراست.

در شهر جدید علوی استان هرمزگان در مجموع ۲ پروژه شامل پارک و فضای سبز و ورزشی افتتاح می شود.

در شهر مجلسی نو در استان اصفهان در مجموع پنج پروژه شامل یک پروژه آماده سازی و محوطه سازی، دو پروژه آموزشی، پارک و فضای سبز و یک پروژه زیربنایی در حال اجراست.

در شهر جدید اندیشه در استان تهران در مجموع ۴ پروژه شامل یک پروژه زیربنایی، ۲ پروژه فرهنگی و یک پروژه ورزشی در حال اجراست.

در شهر جدید رامشار در استان سیستان و بلوچستان در مجموع ۷ پروژه شامل پارک و فضای سبز، ۵ شبکه زیرساختی و یک پروژه فرهنگی پیش بینی شده است.

در شهر جدید رامین استان 2 پروژه شامل پارک و فضای سبز و فضای ورزشی افتتاح می شود.

در شهر جدید شیرین شهر در استان خوزستان در مجموع پنج پروژه شامل فضای آموزشی، پارک و فضای سبز، شبکه زیرساختی، پروژه شبکه راه و پروژه ورزشی افتتاح می شود.

در شهر جدید فولادشهر در استان اصفهان 14 پروژه شامل 2 پروژه آماده سازی و محوطه سازی، پارک و فضای سبز، 2 مرکز خرید، شبکه زیرساختی، 4 شبکه جاده ای، 2 فرهنگسرا، یک مرکز مذهبی پیش بینی شده است. و یک روبنا پروژه .

4 پروژه شامل 2 پروژه آموزشی و 2 پروژه تجاری در شهر جدید گلبهار در استان خراسان رضوی افتتاح می شود.

در شهر جدید هشتگرد (مهستان) استان البرز دو پروژه شامل پروژه آماده سازی و محوطه سازی و پروژه ورزشی راه اندازی می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا