اخبار روز

اتحادیه اروپا در پی حملات مقاومت فلسطین؛ با اسرائیل اعلام همبستگی کرد!/جزئیات

«جوزپ بورل» رئیس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» به دنبال عملیات مقاومت فلسطین در پاسخ به جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مسجد الاقصی و اسرای فلسطینی، همبستگی خود را با رژیم صهیونیستی اعلام کرد. 

به گزارش فارس، بورل در این پیام نوشت: «ما اخبار اسرائیل را با ناراحتی دنبال می کنیم.» حملات حماس را به شدت محکوم می کنیم. خشونت وحشتناک باید فورا متوقف شود. تروریسم و ​​خشونت هیچ چیزی را حل نمی کند.» وی در پایان گفت: «اتحادیه اروپا همبستگی خود را با اسرائیل در این لحظات سخت اعلام می کند.»

«شارل میشل» رئیس شورای اروپا صبح امروز در پیامی این حملات را محکوم کرد و در پایان همبستگی خود را با رژیم صهیونیستی اعلام کرد.

محمد الضیف، فرمانده کل کتائب القسام امروز شنبه از نبرد جدید بین حماس و متجاوزان خبر داد و گفت: ما آغاز عملیات طوفان الاقصی را اعلام می کنیم. عملیات تهاجمی الاقصی، بیش از پنج هزار موشک و راکت به مواضع، فرودگاه ها و استحکامات دشمن شلیک شد.

همزمان با این حمله، شبه نظامیان حماس با ورود به شهرک های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه، تعدادی از نظامیان صهیونیست را به اسارت گرفتند و بر برخی مناطق مسلط شدند.

پس از آغاز این عملیات، دیگر گروه های مقاومت فلسطین حمایت کامل خود را از حماس اعلام کردند و اعلام کردند که در کنار رزمندگان حماس خواهند جنگید. جنبش حزب الله لبنان ضمن تبریک عملیات نیروهای مقاومت فلسطین از ارتباط مستقیم نیروهای این جنبش با رهبران مقاومت فلسطین خبر داد.

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌های خود از عملیات طوفانی الاقصی علیه رژیم اشغالگر نوشت: این نبرد بدون هشدار آغاز شد و اسرائیل را غافلگیر کرد.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا