اخبار روز

قیمت خرید تضمینی گندم تا ابتدای هفته آینده مشخص می شود!

به گزارش پی ام آپ به نقل از آخرین اخبار، وزیر جهاد کشاورزی امروز در حاشیه چهارمین سال اجرای طرح ملی جهش تولید در تالاب ها که با مشارکت دستگاه های اجرایی در حال اجراست، گفت:  تولید در دیمزارها از سه سال گذشته با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) شروع شد و  با پشتیبانی خوبی که انجام دادند سطح زیر کشت را برای سال زراعی 1402-1403 به  5 میلیون و 200 هزار هکتار می رسانیم.

نیکبخت تاکید کرد: همدلی و همفکری که بین وزارت جهاد کشاورزی و ستاد اجرای مصوبه وجود داشت، سال گذشته برداشت گندم در واحد سطح از 850 کیلوگرم در اراضی دیم به 1300 کیلوگرم رسید که می تواند نقش بسزایی در تولید گندم کشور داشته باشد.

وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: ستاد هزینه های زیادی ایجاد می کند و برای افزایش تولید در دیم ها باید عملکرد در واحد سطح را افزایش دهیم و قطعا باید از شرکت ها در این راستا استفاده کنیم و ستاد فرمان حضرت امام را اجرا می کند. همانطور که ما و همکارانمان: ترکیب بسیار جالبی داشتیم که می تواند تولید گندم را در آینده افزایش دهد.

نیکبخت تصریح کرد: قیمت خرید تضمینی گندم حداکثر در ابتدای هفته آینده اعلام می شود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا