اخبار روز

قیمت جدید تخم مرغ، شکر و گوشت دولتی اعلام شد!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جبرئیل برادری درباره آخرین وضعیت محصولات پروتئینی موجود در بازار گفت: روزانه 1500 تن گوشت مرغ گرم در استان تهران توزیع می شود و به راحتی در اختیار شهروندان قرار می گیرد.

وی افزود: همچنین قیمت تخم مرغ در بازار تثبیت شده و هر شانه تا 110 هزار تومان به فروش می رسد.

برادری از توزیع گسترده گوشت گوساله خبر داد و گفت: عرضه روزانه 20 تن گوشت گرم در میادین تره بار شهر، کاسبان امین (که با نصب بنر مشخص می شود) و در فروشگاه های زنجیره ای از هفته گذشته آغاز شد و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

و ادامه داد: همچنین روزانه 100 تن گوشت گرم گوسفندی به شهروندان عرضه می شود که از دو محل تولید و واردات داخلی تامین می شود. این در حالی است که بیش از 100 هزار تومان اختلاف قیمت در گوشت توزیع شده با قیمت بازار وجود دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران توزیع مویرگی 12 هزار تن شکر را برای کنترل قیمت بسیار موثر عنوان کرد و اظهار داشت: شکر با قیمت 25 هزار و 500 تومان در درب کارخانه، 28 هزار تومان برای مصرف کننده و 34 هزار تومان بسته بندی شده به فروش می رسد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا