اخبار روز

اعلام قیمت تصویب شده پارکینگ های مرزی مهران!/جزئیات

به گزارش پی ام آپ، «حسن بهرام نیا» روز سه شنبه در حاشیه جلسه ستاد اربعین در مرز مهران در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در صورتی که اطلاعاتی مبنی بر اخذ هزینه ای بالاتر از هزینه مصوب شده باشد. پارکینگ‌ها، مقصر تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.»

اضافه شد: قیمت پارکینگ ها بر اساس نرخ مصوب برای هر روز استقرار و توقف خودروها در نظر گرفته است.

بهرام نیا درباره تاسیسات مرزی زرباطیه در آن سوی مرز مهران نیز توضیح داد: دولت عراق امکانات کافی را در مرز زرباطیه فراهم کرده است.

وی یادآور شد: در ستاد اربعین که ظهر امروز در مهران برگزار شد، کمیته های 18 گانه اربعین نواقص و پیشنهادات مربوط به کمیته های مرتبط خود را اعلام کردند و در مورد موضوعات مطرح شده در جلسات تصمیم گیری شد.

بهرام نیا با تاکید بر اینکه تمامی اعضای ستاد اربعین مشغول به کار هستند، افزود: تمامی آمادگی ها و امکانات لازم برای سفری ایمن و اقتصادی به زائران فراهم شده است.

وی با اشاره به آغاز به کار ایستگاه ها و موکب های صلواتی در مرز مهران گفت: تامین غذا (صبحانه، ناهار و شام)، حمل و نقل و اسکان و سایر خدمات برای زائران اندیشیده شده و به تدریج با افزایش تعداد زائران سطح خدمات ستاد اربعین نیز افزایش می یابد.

این جلسه با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران بزرگ به عنوان استاندار ایلام برگزار شد.

بیش از 60 درصد زائران اربعین از مرز مهران تردد می کنند.

مرز مهران به دلیل مسافت کم و ایمن بودن مسیر در داخل کشور عراق مهمترین و اصلی ترین گذرگاه زمینی ورود زائران اربعین به کشور است.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا