اخبار روز سینما

اعلام ساخته شدن سه‌گانه Fast X و بازگشت دواین جانسون به این فرنچایز

با توجه به اخبار تا کنون، قرار است زمان بیشتری را با خانواده سریع و خشمگین بگذرانیم، زیرا وین دیزل، ستاره سریع و خشمگین ظاهرا تایید کرده است که (Fast X 2023) قسمت اول یک سه گانه خواهد بود. تا به حال ما معتقد بودیم که فیلم سریع و خشمگین بخشی از یک فیلم دو قسمتی است که حماسه سریع و خشمگین را به پایان می رساند. اما ظاهراً یونیورسال سعی دارد که صحنه‌های مسابقه‌ای هیجان‌انگیز بیشتری را از این سری فیلم‌های اکشن مورد علاقه‌مان را به نمایش بگذارد.

در طول دو دهه گذشته، مجموعه سریع و خشمگین با ترکیب صحنه های تعقیب و گریز ماشین با داستان های عمیقاً احساسی که حول خانواده ای از قانون شکنان محترم می چرخد، توانسته است تعداد زیادی از تماشاگران سینما را به خود جلب کند. با این حال، از آنجایی که همه چیزهای خوب به پایان می رسند، یونیورسال تصمیم گرفت با آوردن جاستین لین برای کارگردانی یک فیلم دو قسمتی، به داستان پایانی سریع و خشمگین بدهد. از آنجایی که لین تقریباً تمام قسمت های این حماسه را از آن زمان نوشت سریع و خشن: دریفت توکیو (Fast and Furious: Tokyo Drift 2006) تا سریع و خشن 6 (furious 6 2013) و همچنین سریع و خشن 9 ( سریع 9 2020) کارگردانی کرده بود، استودیو فیلم تصمیم گرفت که او بهترین گزینه برای خداحافظی با Dom Torto (با بازی ون دیزل) و خانواده اش است. با این حال، کارگردان پس از گزارش هایی مبنی بر درگیری بین Lean و Diesel، پروژه را ترک کرد.

لین به سرعت جای خود را به لوئیس لتریر داد، فیلمسازی که مصمم بود فرنچایز را از درام های پشت صحنه آن دور کند و داستانی هیجان انگیز را به طرفداران این مجموعه ارائه دهد. و به نظر می رسد Leterrier موفق به انجام کاری باورنکردنی شده است، زیرا تریلرهای Fast and Furious 10 آنقدر تاثیرگذار بوده که از این فیلمساز خواسته شده است Fast 11 را نیز کارگردانی کند. و اگر خبر یک سه گانه از این فیلم ثابت شود، باید برای Fast X هیجان بیشتری داشته باشیم، زیرا کار Leterrier به قدری خوب بوده که یونیورسال تصمیم گرفته آخرین قسمت Fast and Furious را حتی یک فیلم بسازد. برای تمدید دوباره

تا اینجا، تنها چیزی که می دانیم این است که دیزل درباره ساخت این سه گانه در اولین نمایش فرش قرمز Fast and Furious 10 در 22 می صحبت کرد. با این حال، از آنجایی که دیزل شخصیت اصلی سریع و خشمگین است، او به رشد و حفظ این فرنچایز کمک کرده است. دلیل کمی وجود دارد که به آنچه او در مقابل و پشت دوربین گفته است شک کنیم. البته تا زمانی که یونیورسال اعلام رسمی نکند، باید نظرات دیزل را با کمی نمک بپذیریم. با این حال، هیچ کس بدش نمی‌آید که قبل از پایان رسمی سریال، فیلم Fast and Furious دیگری را ببیند.

اما هیچ چیز سخت تر از انتظار برای یک دنباله طولانی برای فیلم مورد علاقه شما نیست. تنها یک هفته تا انتشار Fast and Furious 10 باقی مانده است، طرفداران مشتاق هستند تا تمام اطلاعاتی را که می توانند در مورد آن به دست آورند. البته باید توجه داشت که این شور و شوق برای دیگران تبدیل به مایه ی لذت نمی شود. و به لطف گزارش جدیدی از The Wrap، به نظر می رسد همه ما می توانیم این ولع را تا حدی ارضا کنیم.

قبل از اینکه اکثر رسانه‌ها فرصتی برای دیدن فیلم داشته باشند، The Wrap گزارش داد که یکی از شخصیت‌های اصلی فرنچایز، شاید یکی از شخصیت‌هایی که بیش از همه غایب بوده است، در واقع اصلاً از دست نخواهد رفت. بله، شبیه دواین «صخره» جانسون است که برای اولین بار در فیلم ظاهر شد سریع و خشمگین پنج (سریع پنج 2011) که در نقش لوک هابز ظاهر شد، نقش سریال خود را در تیتراژ پایانی The Fast and the Furious 10 تکرار خواهد کرد.

این شخصیت آخرین بار در اسپین آف این فرنچایز به عنوان دیده شد سریع و خشمگین: هابز و شاو (هدایای سریع و خشمگین: هابز و شاو 2019) در مقابل جیسون استاتهام در نقش دکارد شاو. با حضور استاتهام در Fast and Furious 10، همراه با تقریباً هر شخصیت برجسته دیگری که در حماسه سریع و خشمگین ظاهر شده اند، منطقی است که هابز در آخرین دوگانه (یا احتمالاً سه گانه) فیلم ها ظاهر شود.

سریع و خشن ده در تاریخ ۱۹ مه ۲۰۲۳ در سینماها اکران خواهد شد.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا