اخبار روزاخبار روز سینما جهان

اعتصاب هم مانع حضور این بازیگران در جشنواره ونیز نشد!

جزئیات حضور بازیگران هالیوودی اعتصاب کرده در جشنواره ونیز را از اینجا بخوانید.

بازیگرانی مانند آدام درایور، کالب لندری جونز، جسیکا چستین و مدس میکلسن در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۲۳ حضور خواهند داشت. این حضور با وجود اعتصاب انجمن بازیگران صورت می‌گیرد. جشنواره فیلم ونیز تأیید کرده است که این بازیگران را روی فرش قرمز خود خواهد داشت.

به گفته جشنواره، آدام درایور به منظور تبلیغ فیلم “فراری” مایکل مان، که در آن نقش شخصیت اصلی فیلم یعنی انزو فراری، شخصیت پیشگام ایتالیایی در مسابقات اتومبیل‌رانی را بازی کرده است، به ونیز می‌رود.

همچنین، لندری جونز برای معرفی فیلم “داگمن” لوک بسون در جشنواره حضور خواهد داشت. مدس میکلسن نیز برای فیلم “سرزمین موعود” ساخته نیکولای آرسل، کارگردان دانمارکی، و جسیکا چستین برای فیلم “خاطره” از کارگردان مکزیکی مولف میشل فرانکو به ونیز می‌روند.

این نقش‌افرینی برای جسیکا چستین پس از بازی در “چشمان تامی فی” است که برای آن او برنده جایزه اسکار شده بود.

لطفاً متن زیر را کاملاً بازنویسی کنید و تغییر دهید.

کلی اسپانی و جیکوب آلوردی بازیگر نقش پریسیلا و الویس پریسلی در فیلم “پریسیلا” سوفیا کاپولا نیز در لیدو حضور خواهند داشت.

همه این فیلم‌ها دارای مجوز انجمن بازیگران سینما (SAG-AFTRA) هستند و به عنوان تولیدات مستقل توسط استودیوهای بزرگ – اعضای اتحادیه تهیه‌کنندگان (AMPTP) تأیید شده‌اند.

در همین حال، گفته می‌شود که کیفر ساترلند نیز احتمالاً برای ادای احترام به آخرین فیلم مرحوم ویلیام فریدکین، یک درام حقوقی با عنوان The Court-Martial of the Caine Rebellion، از لیدو دیدن خواهد کرد. در آن زمان این فیلم توسط شوتایم و پارامونت یکی از کمپانی های پیش روی انجمن بازیگران ساخته می شد.

صحنه ونیز، با وجود اعتصاب بازیگران، تاثیری بر روند نمایش فیلم جدید کیت بلانشت در جشنواره ندارد. با این حال، برنامه حضور خود وی در جشنواره لغو شده است.

درام «منشاء»، که توسط آوا دوورنی ساخته شده است و الهام گرفته از رمان «کاست: ریشه‌های نارضایتی ما» نوشته ایزابل ویلکرسون و برنده جایزه پولیتزر است، به عنوان اولین اثر یک کارگردان زن آفریقایی-آمریکایی که به بخش رقابتی ونیز راه یافته، در لیدو به نمایش درمی‌آید. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا بازیگران فیلم از جمله آنجانو الیس-تیلور، نیسی نش-بتز، جان برنتال و ورا فارمیگا در جشنواره حضور خواهند داشت یا خیر.

دوره هشتادمین جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز امسال از تاریخ ۳۰ آگوست تا ۹ سپتامبر (۸ تا ۱۸ شهریور) برگزار می‌شود.

لطفاً توجه داشته باشید که این تغییرات برای بهبود جملات و اصلاح برخی اصطلاحات و عبارات انجام شده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا