اخبار روز سینما

اعتراض کیهان به وزارت ارشاد [+جزئیات]

اخیراً اخباری در مورد اعتراض کیهان به وزارت ارشاد به پست سیده که عوارض و بازتاب های زیادی به همراه داشته است.

اخیراً اخباری از روزنامه کیهان به وزارت ارشاد اعتراض کرد منتشر شده که خبری تحت عنوان هست روزنامه کیهان و اعتراض وزارت ارشاد اعتراض کیهان به تبعیت از ارشاد یکی از خبرهای مهم روزنامه کیهان بود.

اعتراض کیهان به وزارت ارشاد

روزنامه کیهان به وزارت ارشاد اعتراض کرد

به گزارش روزنامه کیهان، پس از اخطار رسانه ها که یکی از آنها کیهان بود مبنی بر تبلیغات گسترده یک سریال بدون مجوز و قانون شکن در سطح شهر، ادامه این تبلیغات متوقف شد.

بیشتر بخوانید:

حذف محسن تنابنده از بیلبوردهای سریال رحیم کن

روزنامه کیهان چند روزی است که از نصب آگهی های متعدد و گسترده برای سریال های خانگی انتقاد می کند. زیرا این سریال بدون مجوز و به صورت غیرقانونی از یکی از پلتفرم های آنلاین فیلم و سریال در دسترس عموم قرار گرفته و صحنه های نامتعارفی را به نمایش می گذارد. ضمن اینکه خیلی ها هم در تماس با رسانه ها و هم در فضای مجازی از این سریال انتقاد کرده بودند.

اعتراض کیهان به وزارت ارشاد
روزنامه کیهان و اعتراض وزارت ارشاد

اعتراض کائنات به اطاعت از هدایت

برخی از بسترهای پخش آنلاین فیلم و سریال، علیرغم اینکه طبق قانون باید از موسسه مربوطه (ساترا) مجوز بگیرند، اقدام به تولید و نمایش سریال یا برنامه می کنند و برای کسب سود مالی، سعی در فروش بیشتر در قبال شکستن دارند. قوانین و ابتذال .

لازم است نهادهای کلان فرهنگی و قضایی به این نوع تخلفات که هجمه به حقوق اخلاقی مخاطبان تلقی می شود و به فرهنگ عمومی کشور لطمه می زند رسیدگی کنند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی صرفاً به منظور اطلاع رسانی منتشر می شود و نظرات بیان شده در آن لزوماً منعکس کننده نظر پی ام آپلود رسانه نیست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا