اخبار ورزشی

خبر خوب برای استقلالی ها: سرمربی جدید انتخاب شد!

سرمربی جدید استقلال این هفته وارد تهران می شود. خوان لوپس کارو، سرمربی جدید استقلال به ایران می آید. انتخاب سرمربی جدید استقلال و آن هم اینکه انتقال استقلال یکی از مهم ترین اخبار این روزهای لیگ برتر فوتبال ایران است. استقلال برای فصل جدید با خوان لوپس کارو در نظر گرفته شده است. سرمربی جدید استقلال همکاری لحظه معرفی خوان لوپز کارو سرمربی جدید استقلال و پرداخت مطالبات ریکاردو ساپینتو مشخص شد. باشگاه استقلال اعلام کرد خوان لوپس کارو لوپس به ایران می آید.

 

با تعیین تکلیف ریکاردو ساپینتو و رد تمدید قرارداد باشگاه استقلال با این مربی پرتغالی، استقلال در بلاتکلیفی قرار گرفت. با محرومیت حضور ریکاردو ساپیتو در استقلال، بحث انتخاب سرمربی جدید استقلال خبرساز شده و هواداران و بازیکنان استقلال منتظر انتخاب و معرفی سرمربی جدید این تیم هستند.

باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد که سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید برای بازدید از امکانات و مذاکره با این باشگاه به ایران می آید.

رسانه های باشگاه استقلال نوشتند: این باشگاه بر اساس وظیفه ذاتی خود که تلاش برای جلب رضایت هواداران عزیزش است، مذاکراتی را با مربیان مطرح داخلی و خارجی آغاز کرده و همزمان در حال ادامه است.

خوان لوپز کارو، سرمربی جدید استقلال

خوان لوپز کارو، سرمربی جدید استقلال

بر این اساس و همانطور که پیش از این سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه اعلام کرده بود، برنامه کاری و رزومه چند مربی در حال بررسی است که یکی از این گزینه ها سرمربی پیشین رئال مادرید و تیم‌های ملی اسپانیا، عربستان و عمان است.

باشگاه استقلال تمام تلاش خود را می کند تا بهترین و مناسب ترین گزینه را برای نیمکت نشینی فصل آینده انتخاب کند. آقای لوپس به منظور احترام به شأن و اعتبار باشگاه استقلال و همچنین بازدید از امکانات و شرایط باشگاه به ایران می رود تا پس از سفر به تهران و اطلاع بیشتر از توانمندی های باشگاه استقلال، مذاکرات حضوری ادامه یابد.

گفتنی است باشگاه استقلال به طور همزمان با سایر سرمربیان داخلی و خارجی مذاکرات خود را ادامه می دهد.

سرمربی جدید استقلال کیست؟

مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید استقلال تهران در حال انجام است. گزینه سرمربی استقلال صبح سه شنبه وارد تهران می شود.

تیم استقلال بعد از پایان فصل گذشته شاهد تغییراتی روی نیمکت بود. ریکاردو ساپینتو پس از ناکامی در فینال جام حذفی در پیامی رسمی از هواداران خداحافظی کرد تا مشخص شود که همکاری اش با باشگاه تهرانی به پایان رسیده است.

از زمان جدایی این مربی، حجت کریمی، سرپرست باشگاه تایید کرد که مذاکرات با گزینه های داخلی و خارجی برای جانشینی ساپینتو آغاز شده است.

هرچند یک هفته از جدایی سرمربی پرتغالی نمی گذرد اما به نظر می رسد پس از بررسی های نهایی گزینه نهایی جانشینی او انتخاب شده و قرار است این مربی صبح سه شنبه وارد تهران شود.

سرمربی جدید استقلال تهران خوان رامون لوپز کارو، مربی 60 ساله اسپانیایی است. نکته جالب در مورد این سرمربی این است که او قبل از 30 سالگی کار خود را آغاز کرده است.

خوان لوپز کارو، سرمربی جدید استقلال

خوان لوپز کارو، سرمربی جدید استقلال

همین فرصت کوتاه کافی بود تا او در 35 سالگی مربیگری را در سطح لیگ حرفه ای آغاز کند.

وی از سال ۱۹۹۷ تاکنون در سطوح مختلف در خط مقدم تیم های باشگاهی و ملی حضور داشته است که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

*سرمربی مایورکا (اسپانیا)

*سرمربی رئال مادرید (اسپانیا)

*سرمربی سویا (اسپانیا)

*سرمربی تیم ملی اسپانیا (اروپا)

*سرمربی تیم ملی عربستان (آسیا)

*سرمربی تیم ملی عمان (آسیا)

*سرمربی تیم دالیان چین (آسیا)

*سرمربی تیم شنزن چین (آسیا)

یکی از نکات جالب رزومه او این است که 4 سال متوالی در عربستان مربیگری  کرده است.

خوان رامون لوپز کارو جدا از حضور در فوتبال خاورمیانه تا حدودی با فوتبال ایران نیز آشنایی دارد. او با تیم عمان در تهران و مقابل ایران به تساوی رسیده است.

از دیگر سوابق وی می توان به هدایت تیم دالیان چین در سوپرلیگ و کسب عنوان قهرمانی با تیم شنژن چین اشاره کرد.

خوان لوپز کارو، سرمربی جدید استقلال

خوان لوپز کارو، سرمربی جدید استقلال

خوان لوپز کارو، سرمربی جدید استقلال

خوان لوپز کارو، سرمربی جدید استقلال

اطلاعیه باشگاه استقلال درباره سرمربی جدید استقلال

باشگاه استقلال در اطلاعیه ای در خصوص انتخاب سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال توضیحاتی ارائه کرد.

باشگاه استقلال اعلام کرد که در حال مذاکره با 4 مربی ایرانی و چند مربی خارجی برای جایگزینی ساپینتو است.

باشگاه استقلال درباره روند مذاکره با گزینه های سرمربیگری آبی پوشان اعلام کرد: همانطور که پیش از این سیدحجت کریمی، مدیرعامل موقت باشگاه اعلام کرده بود، مذاکرات فشرده و مستقیم برای انتخاب سرمربی استقلال ادامه یافته و به مرحله جدیدی رسیده است.

با بررسی دقیق رزومه، سوابق و برنامه کاری مربیان مختلف ایرانی و خارجی، در حال حاضر باشگاه 4 مربی ایرانی و چند مربی خارجی را در نظر گرفته و بررسی های لازم توسط کمیته فنی در این زمینه ادامه دارد.

باشگاه استقلال به بررسی نهایی مربیان ادامه می دهد تا با سرعت و دقت بهترین گزینه برای سرمربیگری استقلال در فصل آینده را انتخاب کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا