اخبار روز

اطلاعیه مهم شورای رقابت در مورد عرضه خودرو


به گزارش پی ام آپ، سپهر دادجوی توکلی با تاکید بر اینکه هرگونه تغییر در نحوه فروش خودرو منوط به تصمیم و مصوبه شورای رقابت است، اظهار داشت: هرگونه تغییر در نحوه فروش خودرو باید به تایید شورای رقابت برسد.رقابت. بنابراین بدون مصوبه شورای رقابت امکان تغییر نحوه عرضه خودرو وجود ندارد و سیستم یکپارچه خودرو حذف نشده است.

مدیر روابط شورای رقابت خاطرنشان کرد: عرضه خودرو در چارچوب سامانه یکپارچه فروش به روال قبل ادامه خواهد داشت. عرضه خودرو مانند قبل باقی می ماند و سیستم تامین خودرو یکپارچه به کار خود ادامه می دهد.

وی تصریح کرد: تصمیم بر این بود که فاز سوم خودروها از طریق سامانه یکپارچه تا ابتدای هفته گذشته عرضه شود اما پس از جلساتی که برگزار شده احتمالا در روزهای آینده اطلاعیه مربوط به دور سوم عرضه خواهد بود. در سامانه یکپارچه بارگذاری و منتشر می شود و در هفته های آینده مرحله سوم اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسنا، در پی انتشار اخباری مبنی بر حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت حذف سامانه یکپارچه تخصیص خودرو را تکذیب و از برنامه ریزی برای ایجاد تعادل در عرضه خبر داد. و تقاضا در تولید و بازار خودرو.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا