اخبار روز

اطلاعیه مهم برای مستمری بگیران تامین اجتماعی، لشکری ​​و روستایی.


به گزارش پی ام آپ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در این مرحله وام قرض الحسنه به 40 هزار بازنشسته پرداخت می شود و مبلغ وام از 12 میلیون تومانی که پارسال پرداخت می شد به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

میرهاشم موسوی افزود: اعمال قانون معافیت جرائم علیه بیمه کارفرمایان که از ابتدا خرداد ماه شروع شده، سه ماه است که ادامه دارد و با دستورالعمل جدیدی که در چند روز گذشته ابلاغ شد، کارفرمایانی که در سال های گذشته از مکانیسم معافیت تخلف استفاده می کردند و عوارض را به موقع پرداخت نکرده بودند نیز می توانند دوباره از این مکانیسم استفاده کنند. .

مدیرعامل این سازمان در ادامه سی و هشتمین سفر استانی خود به استان گیلان در نشستی با مجمع نمایندگان استان گیلان با حضور محمدرضا احمدی، جبار کوچچینی نژاد و سیدعلی آقازاده نمایندگان مردم رشت و با حضور اعضای هیئت مدیره این سازمان در استان گیلان برگزار شد. حجت الاسلام والمسلمین محمد صفری نماینده مردم رودسر و املش؛ ابراهیم نجفی نماینده مردم آستانه اشرفیه؛ رسول فرخی نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل و خلیل بهروزی فر نماینده مردم فومن و شفت گفت: نگاه عادلانه و متوازن در توسعه خدمات تامین اجتماعی مهمترین موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد. . ما باید تلاش کنیم نابرابری ها را برطرف کنیم و به حوزه هایی که در گذشته مورد غفلت یا غفلت بوده اند توجه ویژه ای داشته باشیم.

موسوی افزود: نمایندگان شورای اسلامی در موضوعات مختلف و تصمیمات راهبردی همواره حامی جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی بوده و نمایندگان محترم به اهمیت ماموریت های سازمان تامین اجتماعی توجه ویژه دارند. پرداخت بدهی دولت به تامین اجتماعی در دو سال اخیر در حدود 180 میلیارد تومان اقدامی بی سابقه در پرداخت مطالبات تامین اجتماعی توسط دولت بود که با مساعدت و حمایت دولت مردمی و مردمی محقق شد. شخص رئیس جمهور و همچنین هم افزایی ارزشمند نمایندگان مجلس. با پرداخت این حجم از مطالبات و تقویت ظرفیت سازمان تامین اجتماعی موفق به تسویه بدهی سازمان به سیستم بانکی رفاه به مبلغ 106 میلیارد تومان شدیم که بزرگترین پرداخت بدهی بانکی در کشور بود. امیدواریم این چشم انداز حمایتی از حاکمیت تامین اجتماعی در کشور در برنامه هفتم توسعه لحاظ شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: ارائه خدمات درمانی به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی از مهمترین رسالت های این سازمان است. این خدمات در حوزه درمان مستقیم و غیرمستقیم ارائه می شود و به طور متوسط ​​روزانه یک میلیون خدمات سرپایی و 13 هزار مورد به بیمه شدگان بخش درمان مستقیم و غیرمستقیم تامین اجتماعی ارائه می شود که این ارقام حجم و حجم خدمات را نشان می دهد. خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی

موسوی گفت: در استان گیلان در روزهای پایانی سال گذشته بیمارستان شهید امالکی لنگرود به بهره برداری رسید. این بیمارستان در ابتدای دولت مردمی سیزدهم 50 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در کمترین زمان تکمیل و به بهره برداری رسید. سازمان تامین اجتماعی در این استان دو بیمارستان و 13 مرکز درمانی دارد و با 33 بیمارستان، 96 مرکز درمانی و 1100 بیمارستان در درمان غیر مستقیم قرارداد داریم. سال گذشته حدود 14 میلیون خدمات سرپایی و 900 هزار سرویس بهداشتی بیمارستانی در این استان ارائه شده است.

وی ادامه داد: برنامه حمایت مالی از بیمه شدگان در دستور کار سازمان تامین اجتماعی قرار دارد و بر اساس این برنامه در مناطقی که بیمارستان خصوصی تامین اجتماعی وجود ندارد، قرارداد ما با بیمارستان هایی که جزو قرارداد دانشگاه هستند، است. که تامین اجتماعی تمام هزینه های درمانی را پوشش می دهد، بیمار مجبور نیست از جیب خود پرداخت کند. بررسی ها نشان می دهد که باید در حوزه خدمات بهداشتی و درمانی به ویژه خدمات درمانی رایگان در این استان کار بیشتری انجام شود. ساخت بخش اورژانس و آنژیوگرافی بیمارستان رسول اکرم (ص) رشت به تصویب رسید. همچنین کلینیک جدید بیمارستان رسول اکرم (ص) در مرحله طراحی فاز دو است که همکاران ما باید تسریع کنند و در ساخت ساختمان اداری بیمارستان نیز تسریع شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در این سفر بررسی میدانی خدمات انجام شد و گزارش تمامی مدیرانی که از خدمات تامین اجتماعی در شهرهای مختلف بازدید و بررسی کردند جمع بندی و تصمیم گیری مناسب خواهد شد. برای رفع مشکلات و بهبود خدمات مراکز درمانی و بیمه های مختلف استان اتخاذ شد. درمانگاه منجیل در ماه های آینده به بهره برداری می رسد و کمبودهای گذشته جبران خواهد شد. از مراکز درمانی و بیمه ای شفت و فومن بازدید و توسعه درمانگاه فومن مورد توجه قرار گرفت. در زمینه توسعه خدمات درمانی در مراکز تامین اجتماعی آمادگی کامل برای تجهیز مراکز را داریم و امیدواریم دانشگاه علوم پزشکی استان در زمینه تامین نیروی متخصص لازم همکاری بیشتری داشته باشد.

موسوی با بیان اینکه یکی از موضوعات مهم استان گیلان توجه به ظرفیت های اقتصادی استان برای توسعه اشتغال است، تصریح کرد: کارخانه داروسازی کاسپین تفسین عملکرد خوبی دارد. تا سال گذشته 25 درصد از تولید داروهای تزریقی در این مرکز انجام می شد که اکنون به 31 درصد رسیده که رشد بسیار خوبی را نشان می دهد. در کارخانه فرش چوکا و کارخانه کاغذ چوکا با مشکل مواجه هستیم و به خصوص کارخانه چوکا که ظرفیت بسیار بالایی دارد به درستی کار نمی کند. در تامین اجتماعی در حال تشکیل قرارگاه فعال سازی مجدد واحدهای اقتصادی سازمان در گیلان هستیم و با اقتدار افسری یکی از معاونین را پیگیری می کنیم و تا 15 روز آینده این جهادگر و انقلابی الف. تا زمانی که این مرکز بسیار مهم که ظرفیت اشتغال بسیار بالایی دارد را به نحو مطلوب فعال نکنیم کمپ تشکیل می شود.

به گزارش روابط عمومی تامین اجتماعی، شایان ذکر است مدیر کل تامین اجتماعی در دومین روز از سفر استانی خود به استان گیلان از کارخانه چوب و کاغذ چوکا و همچنین شرکت داروسازی کاسپین امنیت بازدید کرد. کارخانه در این استان دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان از دیگر برنامه های دومین روز سفر میرهاشم موسوی به استان بود.

همچنین معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی که به همراه مدیر کل مجلس و امور دولت این سازمان به برخی از شهرستان های استان سفر کرده بود از بخش و درمانگاه تامین اجتماعی آستانه اشرفیه و همچنین مرکز اجتماعی بازدید کرد. . شعبه های امنیتی در شهرهای کیاشهر و رودسر.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا