اخبار روز

شرایط برای ثبت نام وام مستمری بگیران تامین اجتماعی شامل چه مواردی است؟

به گزارش پی ام آپ، پرداخت وام قرض الحسنه یکی از تسهیلاتی است که سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان واجد شرایط خود پرداخت می کند و آن طور که احمد اسفندیاری گفت; معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اشاره کرده است که امسال میزان این وام افزایش یافته است.

اسفندیاری با اشاره به بازپرداخت وام های سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان خود گفت: سال گذشته 12 میلیون تومان به بازنشستگان واجد شرایط به عنوان وام با کارمزد 4 درصد پرداخت شد که به 20 میلیون تومان افزایش یافته است.

وی در خصوص ثبت نام و بازپرداخت وام قرض الحسنه به بازنشستگان گفت: بازنشستگان همه استان ها و شهرستان ها می توانند با واریز به کانون های بازنشستگی ثبت نام و وام 20 میلیون تومانی خود را دریافت کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی در رابطه با لحظه ثبت نام مستمری بگیران برای دریافت وام مذکور گفت: فرآیند ثبت نام مستمری بگیران برای پرداخت وام 20 میلیون تومانی از پایان خرداد ماه آغاز می شود.

وی در پاسخ به این سوال که امسال چه تعداد از بازنشستگان تامین اجتماعی از تسهیلات و وام مذکور بهره مند می شوند، خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه ریزی امسال 500 هزار بازنشسته از این تسهیلات بهره مند می شوند.

ثبت نام وام مستمری بگیران از سازمان تامین اجتماعی 1402 با مراجعه به مراکز بازنشستگی و تکمیل فرم ضروری وام مستمری بگیران امکان پذیر است. یکی از شرایط دریافت این وام داشتن کارت عضویت کانون بازنشستگان تامین اجتماعی است.

بازنشستگان واجد شرایط ثبت نام وام ضروری بازنشستگان تامین اجتماعی می توانند از دو طریق برای دریافت وام 20 میلیون تومانی ثبت نام کنند. در حالت اول حضوری و از طریق کانون های بازنشستگی که مخصوص استان ها و شهرداری هایی است که ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می شود و حالت دوم حضوری است و در این حالت متقاضیان با حضور در مراکز بازنشستگی و ارائه ثبت نام اقدام می کنند. اسناد آنها

داشتن کارت همبستگی کانون بازنشستگی تامین اجتماعی برای متقاضی ثبت وام از بانک رفاه برای مستمری بگیران تامین اجتماعی 1402 یا همان وام الزامی است. طبق استعلامی که برای اعطای تسهیلات به مستمری بگیران از بانک دریافت می شود، مستمری بگیران نباید چک بلامحل، بدهی بانکی و اقساط معوق نداشته باشند.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا