اخبار روز

خبر مهم: حقوق این کارکنان ۵۰درصد افزایش می یابد! /جزئیات

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: فوق العاده خدمتگزاران و سرایداران به ترتیب دریافت حداقل 35 و 50 درصد از حقوق مندرج در قوانین بودجه سالانه در ضمن حقوق و مزایای خود، برای خدمتگزاری و سرایداری برخوردار می‌شوند.

به گزارش پی ام آپ به نقل از اقتصادنیوز، جبار کوچکی نژاد ارم ساداتی با اشاره به تصویب برنامه ارتقای منزلت خادمان و سرایداران مدارس در کمیسیون تلفیق، اظهار داشت: با توجه به این موضوع، برنامه ارتقای شأن و منزلت خادمان و سرایداران مدارس از سوی کمیسیون تلفیق تصویب شد. یکی از عوامل تأثیرگذار در مدارس، سرایداران و یا کارگران خدماتی هستند. آنها با دانش آموزش و پرورش و معلمان ارتباط مستقیم دارند. متاسفانه در حال حاضر حداقل دستمزد دارند. ارتقای حقوق این عزیزان ضروری است.

نماینده مردم رشت و خمام در شورای اسلامی ادامه داد. بر اساس مصوبه کمیسیون تلفیق؛ سرور و سرایدار مدارس پس از گذراندن دوره های آموزشی ویژه که توسط وزارت آموزش و پرورش برگزار می شود. به عنوان ابرخدمت و سرایدار علاوه بر حقوق و مزایای خود به ترتیب از 35 و 50 درصد حداقل دستمزد مندرج در قوانین بودجه سنواتی برخوردار می شوند.

به حقوق این عزیزان بین 35 تا 50 درصد اضافه شود.

وی اظهار داشت: این مصوبه کمک بسیار خوبی برای سرورها و سرایداران مدارس است. افزود: پس از طرح مسائل و مشکلات سرور مدارس در کمیسیون تلفیق برنامه. اعضای کمیسیون ادغام به شدت از این برنامه حمایت کرده اند. آنها به این پیشنهاد رای مثبت دادند. بین 35 تا 50 درصد به حقوق این عزیزان اضافه شود.

کوچکی نژاد ابراز امیدواری کرد. این مصوبه باید در مجلس هم به تصویب برسد. با رای نمایندگان این مصوبه تبدیل به قانون می شود و احکام جدیدی برای این عزیزان صادر می شود.

عضو کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه افزود: امروز مدارس کشور نیاز مبرمی به سرایدار و خدمتگزار جدید دارند. حوزه جذب نیروهای جدید در آموزش و پرورش نیز پیش بینی شده است. به زودی نیروهای جدید جذب خواهند شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا