اخبار ورزشی

اطلاعیه فوری استقلال درباره جنجال تبلیغ آبجو نکونام + عکس

جواد نکونام سرمربی استقلال که چندی پیش مراسم سوگندش برگزار شد، دستمایه جنجال های جدیدی شده است. عکسی از مراسم تحلیف نکونام منتشر شده است. جواد نکونام سرمربی استقلال، با تبلیغ یک برند آبجو خبرساز شده است. واکنش ها به انتشار خبری مبنی بر تبلیغ جواد نکونام، سرمربی استقلال ادامه دارد. در تصاویری که در حاشیه مراسم معارفه جواد نکونام گرفته شده است، نام این برند آبجو به وضوح دیده می شود.

در مراسم معارفه جواد نکونام به عنوان سرمربی استقلال که در سالن اختصاصی یکی از بانک ها برگزار شد، کلیپی برای معرفی جواد نکونام روی صفحه پخش شد و همراه با همین ویدئو، تبلیغ عجیب یک آبجو، روی صفحه نمایش داده شد. این برند هلندی آبجو که سال هاست در زمینه تولید مشروبات الکلی فعال بوده به طرز عجیبی، در کلیپ معرفی نکونام ایفای نقش کرده است.

اطلاعیه فوری باشگاه استقلال در مورد تبلیغ جنجالی آبجو جواد نکونام

باشگاه استقلال بعد از مراسم تحلیف جواد نکونام توضیحاتی در خصوص فعالیت های جنبی که گریبانگیر این باشگاه شده است.

به گزارش پی ام آپ، پس از گذشت چند روز از مراسم سوگند جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال، حاشیه‌هایی درباره این مراسم شکل گرفته است که باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای به آن واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: با توجه به اخبار و شایعاتی که پس از مراسم تحلیف آقای جواد نکونام مطرح شد، لازم به توضیح است:

تصاویر استفاده شده در مراسم مذکور، پیش از این از شبکه سوم سیما پخش شده و از منبع معتبر یعنی سایت تلوبیون تهیه شده که منبع رسمی برنامه‌های سیما است و متعلق به اسکوربوردی بوده که در زمان بازیگری سرمربی استقلال، جهت معرفی او استفاده شده بود.

مراسم معارفه سرمربی جدید استقلال یکی از بهترین و شکیل‌ترین معارفه‌ها طی سالیان اخیر بود و مطلب منتشر شده، صرفاً شیطنت و بداخلاقی و مصداق بارز تهمت، نشر اکاذیب و تشویش اذهان است که واحد حقوقی باشگاه این موضوع را از طریق مراجع ذی‌صلاح پیگیری خواهد کرد و اتهام زنندگان باید مقابل قانون پاسخگو باشند.

نکته بسیار مهمی که باید مد نظر هواداران عزیز قرار داشته باشد، این است که پس از انتخاب بهترین گزینه به عنوان سرمربی استقلال و تلاش همه ارکان باشگاه جهت فراهم آوردن تیمی قدرتمند برای فصل آینده، این گونه تلاش‌ها برای حاشیه سازی و دشمنی، هیچ دلیلی به جز ترس از یک استقلال باصلابت و قوی ندارد.»

جواد نکونام، سرمربی استقلال


جواد نکونام، سرمربی استقلال

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا