اخبار روز سینما

آیا جدایی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر واقعیت دارد؟/ بالاخره تاریخ شروع چشم چران عمارت مشخص شد!/عکس

در کنار اطلاع از افشاگری از جدایی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر بازیگران سریال چشم چران عمارت، از تاریخ شروع فیلمبرداری فصل دوم سریال نیز مطلع شوید.

اعلام جدایی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر

افرا ساراچ اوغلو در آرناووت کوی دیده شد. این بازیگر گفت فیلمبرداری فصل جدید سریال «چشم چران عمارت» از 24 مرداد آغاز میشه و شهریور پخش میشه. افرا به سوالات مربوط به رابطه‌اش با مرت رمضان دمیر پاسخ نداد و گفت درباره زندگی شخصیم صحبت نمی‌کنم.

آیا جدایی افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان دمیر واقعیت دارد؟/ بالاخره تاریخ شروع چشم چران عمارت مشخص شد!/عکس

عشق فرید و سیران از نگاه عمارت چران

«چشم چران ماندان» در نظرسنجی Onedio به عنوان بهترین درام ترکی انتخاب شد و همچنین در بین سه سریال تلویزیونی سال بیشترین امتیاز را به خود اختصاص داد.

افرا و مرت رمضان دمیر در سریال چشم چران عمارت

بیوگرافی بازیگران سریال اش چراان مانده + [ویدیو مصاحبه افرا و مرت]

افرا و مرت رمضان دمیر در سریال چشم چران عمارت

افرا ساراچ اوغلو (Afra Saraçoglu) بازیگر ترکی و متولد 2 دسامبر 1997 است. او با بازی در فیلم‌ها و سریال‌های فضیلت خانم و دخترانش از سال 2017 تا 2018، عشق این است؟ در سال 2018، “بچه بد” و یشیلچام در سال 2021 شناخته شده است. افرا ساراچ اوغلو در سال 2022 در سریال چشم چران عمارت (Yali Çapkini) در نقش سیران بازی کرد و محبوبیت بسیاری به دست آورد.

او حرفه‌ی بازیگری را به صورت جدی از سال 2016 و با بازی در فیلم شانس دوم آغاز کرد. افرا اصالتا اهل کرت است که در ادرمیت متولد شده است. او ابتدایی و دبیرستان را در آنتالیا به پایان رساند. سپس در رشته‌ ادبیات در دانشگاه اسکی شهیر تحصیل کرد و در حین تحصیل اولین نقش به او پیشنهاد شد. او از سال 2018 و با بازی در فیلم «Good Game: The Beginning» با مرت یازیجی اغلو آشنا شد و رابطه‌ی عاشقانه‌ی خود را با او آغاز کرد.

مرت رمضان دمیر در سریال عمارت ایشران کیست؟
عشق فرید و سیران در‌ چشم چران عمارت

مرت رمضان دمیر در سال 1998 در ترکیه به دنیا آمد. او از سال 2020 فعالیت بازیگری خود را به طور جدی آغاز کرد. او با سریال «معلم» که سال گذشته از شبکه فاکس پخش شد به شهرت رسید.

از دیگر فیلم‌ها و سریال‌هایی که در آن‌ها حضور دارد می‌توان به “زمان مرگ”و “بشقاب پرنده” اشاره کرد. مرت با بازی در سریال‌های «Çiplak» در سال 2020، معلم (The Teacher) در سال 2020 و زمان مرگ (Olum Zamani) در سال 2021 شناخته شده است.

Recent search terms:

  • https://baztabonline com/blog/اطلاعیه-جدایی-افرا-ساراچ-اوغلو-و-مرت-رم/
  • فیلم های افرا ساراچ اوغلو و مرت رمضان

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا