اخبار روز

هیچ معلمی زیر 10 میلیون تومان حقوق نمی گیرد!/جزئیات


به گزارش پی ام آپ، وزیر آموزش و پرورش گفت: با افتخار اعلام می کنم معلمی در کشور نداریم که زیر 10 میلیون تومان درآمد داشته باشد.

مراد صحرای امروز (سوم شهریور) در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه کرمانشاه با اشاره به قدرت ایران اسلامی در جهان اظهار داشت: عضویت جمهوری اسلامی ایران در شانگهای و برجام نشان دهنده اعتبار ایران اسلامی در جامعه بین المللی است.

صحرایی با اشاره به اجرای طرح احراز صلاحیت معلمان گفت: با اجرای طرح احراز صلاحیت معلمان میانگین حقوق معلمان 26 درصد افزایش یافته است.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه تا سال گذشته 240 هزار معلم در کشور کف حقوق دریافت می کردند، گفت: امروز با افتخار اعلام می کنم که حتی یک معلم کف حقوق دریافت نمی کند و معلمی که زیر 10 میلیون حقوق بگیرد نداریم.

وی همچنین به بازنگری در صلاحیت معلمان اشاره کرد و گفت: آیین نامه بازنگری شده صلاحیت با همکاری معلمان در حال تدوین است.

وی در ادامه با بیان اینکه غول کنکور نظام آموزش و پرورش را به سمت نابودی سوق می دهد، گفت: حدود 75 میلیارد تومان گردش مالی مافیای کنکور است که با حذف کنکور سعی داریم آن را به تدریج از بین ببریم.

وی تاکید کرد: تلاش می کنیم با حذف کنکور شرایطی را فراهم کنیم تا دانش آموزان مناطق محروم برای ورود به دانشگاه ها به رقابت بپردازند.

وی در ادامه از فعال شدن مجدد مراکز تربیت معلم خبر داد و گفت: تلاش می کنیم به جایی برسیم که سالانه 40 هزار دانشجو معلم وارد مراکز تربیت معلم شوند.

وی افزود: در هفته دولت 2000 پروژه شامل 10000 کلاس درس در کشور افتتاح می شود.

صحرایی در ادامه با بیان اینکه سند تحول بنیادین باید زیربنای آموزش و پرورش کشور باشد، گفت: این سند مبتنی بر قرآن و مبانی اسلام است و با اجرای آن شاهد شکوفایی استعدادهای دانش آموزان خواهیم بود.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا