اخبار روز

انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس

هیوندای موتور شرکت خودروسازی کره‌ای است، که در سال ۱۹۶۷ توسط چانگ جو-یانگ تأسیس شد. این شزکت سومین شرکت خودروسازی برتر دنیاست. این شرکت به تازگی با طزاحی نسل پنجم سانتافه خود را تحت تاثیر چالش های زیادی برده است.

چند وقت پیش اولین تصاویر از سانتافه 2024 در گروه خودرویی منتشر شد. اکثر کارشناسان بر طراحی عجیب و غیرمنتظره این خودرو تاکید دارند. وضعیت نمای عقب مخصوصاً نقاط انتقاد زیادی دارد.

هیوندای با تصمیماتی که برای طراحی نسل پنجم سانتافه گرفت، واقعاً یک چالش بزرگ در بازار جهانی سانتافه خواهد داشت، زیرا همانطور که قبلا ذکر شد، تعداد منتقدان این شاسی بلند بسیار بیشتر از افرادی است که طراحی آن را دوست داشتند!

اما اکنون تصاویر دقیق تری از سانتافه 2024 داریم که دلیلی برای نگاهی دوباره به مشخصات این کره ای است.

انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس

سانتافه 2024 در بازار آمریکای شمالی با 2 تریم در بخش پیشرانه ارائه می شود. نسخه 2.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر دارای 227 اسب بخار قدرت و 422 نیوتن متر گشتاور است. این تجهیزات با گیربکس 8 سرعته دوکلاچه ترکیب شده و در 8 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. تمام چرخ متحرک به عنوان یک آپشن موجود است.

تریم دیگر، موتور هیبریدی 1.6 لیتری توربو با قدرت کل 226 اسب بخار است. این مدل برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت از حالت سکون به ۹.۵ ثانیه زمان نیاز دارد. این تجهیزات مجهز به گیربکس 6 سرعته اتوماتیک بوده و سیستم چهار چرخ متحرک نیز فعال است.

رینگ های آلومینیومی در اندازه های 21 اینچی موجود هستند.

سانتافه 2024 ابعاد آن 4831 میلی متر طول، 1900 میلی متر عرض و 1719 میلی متر ارتفاع است. فاصله بین محورها 2814 میلی متر است.

کابین سانتافه 2024 طراحی جالبی دارد. یک صفحه نمایش پانورامای منحنی در جلوی راننده قرار می گیرد و تقریباً به سرنشین جلو می رسد. این قاب یکپارچه شامل دو بخش 12.3 اینچی است که یکی برای نمایش اطلاعات مسافت پیموده شده و دیگری برای تنظیمات سیستم سرگرمی است.

چندین محفظه با گزینه های ذخیره سازی جدید، پد شارژ بی سیم، محفظه تمیز کردن با اشعه ماوراء بنفش و … از دیگر تجهیزات کابین است.

سانتافه 2024 همچنین از تعدادی ویژگی امنیتی مدرن بهره می برد.

قیمت سانتافه جدید نامشخص است، اما مدل 2023 از حدود 31000 دلار در بازار ایالات متحده شروع می شود و در گزینه برتر به قیمت 44000 دلار می رسد.

انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس انتشار عکس هایی از سانتافه 2024! / چالش بزرگ هیوندا در بازار جهانی با طراحی نسل پنجم سانتافه! + عکس

سانتافه 2024 تریم اکس آر تی ویژه آفرود و ماجراجویی/ در مرحله مفهومی

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا