اخبار روز سینما

اطلاعات تکمیلی سریال معلق کمال تبریزی کارگردان: سرزمین باستانی که در 60 قسمت پس از بازسازی پخش می شود

در پی انتشار خبر پخش سریال توقیف شده سرزمین کهن در روز جمعه 23 مهرماه، کمال تبریزی کارگردان این سریال اعلام کرد با رایزنی های صورت گرفته توسط مدیران سیما فیلم مشکل این سریال برطرف شده است. و قرار است پخش هفتگی خود را از مهرماه آغاز کند. وی همچنین اعلام کرد که «سرزمین باستانی» در سه فصل 20 قسمتی پخش خواهد شد.

به گزارش پی ام آپ، صبح امروز رسانه ها از حل مشکل سریال الف سرزمین کهن خبر دادند و از پخش هفتگی این سریال از جمعه 23 مهرماه خبر دادند. پس از انتشار این خبر، ایسنا گفت وگویی با کمال تبریزی انجام داد که وی ضمن تایید خبر منتشر شده، گفت: در صحبت هایی که با مسئولان سیمافیلم داشتیم به ما قول دادند. مهر ماه سریال برای پخش. اعلام برنامه پخش سریال را هم با جستجو در تلویزیون پیدا کردیم. بنابراین امیدوارم این اتفاق بیفتد و البته این بار مثل دفعات قبل نباشد و در واقع شاهد پخش سریال باشیم.»

تبریزی درباره اصلاحات و تعداد قسمت های این سریال نیز توضیحاتی ارائه کرد و گفت: «سرزمین مادری» سه فاز دارد که هر فصل حدود 20 قسمت کم و بیش و در مجموع 60 قسمت دارد. ما برای جلوگیری از سوء تفاهم بررسی های کامل انجام دادیم و همه بررسی ها در جلسات متعدد با افراد مختلف انجام شد. بیشتر این اصلاحات شامل تغییر نام بود. نه اینکه به افراد خاصی اشاره کنیم. البته کار سختی بود اما انجام شد و وقتی همه سریال را ببینند متوجه می شوند که سوءتفاهم ها برطرف شده است و حالا داستان، داستان و موضوع مورد بحث مهم است و مسائل حاشیه ای خواهد بود. حذف شده است.”

سریال سرزمین کهن وقایع تاریخ معاصر در دوره پهلوی دوم را در سه مقطع زمانی روایت می کند. شخصیت اصلی سریال «رهی» نام دارد که نقش کودک را علی شادمان، نقش نوجوانی او را سیدشهاب حسینی و نقش میانسالی او را آرش مجیدی بازی کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا