اخبار روز سینما

اشتباهات رضا رویگیری + اعترافات تلخ درباره فیلم

رضا رویگیری بازیگر، خواننده و نوازنده متولد 6 سالگی است. دی وی در سال 1325 در تهران به دنیا آمد.

وی دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد و دبستان امام تکریش، جامع المقدم است که در سن 23 سالگی وارد تئاتر شد و با خوانندگی به شهرت رسید.

ازدواج اول رضا رویگیری

رضا رویگیری ابتدا با خانم فرشته میر هاشمی که فارغ التحصیل کارشناسی ارشد برنامه ریزی شهری و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود ازدواج کرد.

حاصل این زندگی تولد پسری به نام کیارش در سال 1353 بود که این رابطه به دلیل مخالفت همسر رویگری بیگ با کار او به جدایی و طلاق ختم شد.

ازدواج دوم رضا رویگیری

رضا رویگیری در سال 1391 در سن 67 سالگی برای دومین بار با دختری 24 ساله به نام تارا کریمی ازدواج کرد و حدود 43 سال بین آنها اختلاف وجود داشت.

تارا کریمی در سال 1368 در شیراز متولد شد و مدتی در خارج از کشور مدلینگ شد.

بیماری رضا رویری

در سال 2014 رسانه های ایران اعلام کردند که رضا رویگیری به دلیل کار نکردن برخی از اعضای بدنش سکته کرده و نیاز به مراقبت و فیزیوتراپی دارد. در این مدت کمتر در فیلم و سریال بازی کرد و چندین بار در بیمارستان بستری شد و در آسایشگاه کهریزک بستری شد. وی با بیان اینکه در دوران بیماری برخی از افراد از جمله یکی از همکارانش اکثر اموال و سکه هایشان را برده اند، خانه ای نداشته و اجاره ای بوده و به دلیل بیماری به آنها خانه داده نشده است. . کسب و کار سینما توان پرداخت هزینه های زندگی را ندارد.

زود اردیبهشت ماه 1401 همچنین با انتشار فیلمی از اسکان اجباری همسرش در خانه سالمندان در کهریزک، از دوستان، هواداران و مردم کمک خواست.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا