اخبار روز

اشتباه عجیب رونالدو در عربستان سوژه شد

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی که در حال حاضر در عربستان بازی می کند، اخیرا یک اشتباه ساده مرتکب شد و موضوع به سرعت در اینترنت پخش شد و در نهایت رونالدو مجبور به عذرخواهی شد.

به گزارش فردا؛ حتی در خاورمیانه، رونالدو توجه همه را به خود جلب می کند. هر ژست یا واکنشی از او به سرعت در فضای مجازی منتشر می شود. این در مورد آخرین اشتباه او نیز صدق می کند.

حقیقت این است که رونالدو سعی کرد با یکی از دوستانش تماس بگیرد. اما هنگام گرفتن شماره، اشتباه کرد و با یک غریبه تماس گرفت. این گفتگو برای هر دوی آنها غافلگیرکننده بود و به سرعت در رسانه ها منتشر شد.

در حین تماس، رونالدو به اشتباه با زنی که بعداً مشخص شد مدل است تماس گرفت و به محض برقراری تماس گفت: «سلام. من کریستیانو هستم.» زن با تعجب پاسخ داد: «کریستیانو رونالدو؟» واکنش این زن باعث شد رونالدو متوجه اشتباهش شود و او در پاسخ به او گفت: می خواستم به یکی از دوستانم زنگ بزنم، مرا ببخش و زن سریع پاسخ داد: اما من هم دوست تو هستم.

گفتگوی این رونالدو و این مدل در اینجا به پایان رسید و این زن بعداً آن را با عبارت «زیباترین اشتباه دنیا» به اشتراک گذاشت.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا