اخبار روز سینما

اسپین آف سریال “پوست شیر” در راه است! | بررسی گفتگوی علیرضا کمالی و ژیلا شاهی در رابطه با اسپین آف این سریال!

ژیلا شاهی، بازیگری است که در سریال «پوست شیر» نقش مژگان را بازی کرده است. او اعلام کرده که ماجرای عرق‌فروشی مژگان بسیار گسترده‌تر از آنچه در سریال به تصویر کشیده شده است و برای اینکه به دقت ترسیم شود، نیاز به گسترش داستان بوده است.

بر اساس قصه، مژگان برای خودش عرق تهیه کرده و مشتری داشته و به جایی که در سریال دیده شده، با یک جرم دیگر دستگیر شده است. در مصاحبه با مجله فیلم امروز، ژیلا شاهی و علیرضا کمالی به تفصیل درباره نقش‌های خود در «پوست شیر» گفتگو کرده‌اند، اما بعضی از بخش‌های این مصاحبه در فضای مجازی بازنشر شده‌اند.

زیلا شاهی در بخشی از این گفت‌وگو توضیح داد: ماجرای عرق‌فروشی مژگان خیلی گسترده‌تر بود، قرار بود مژگان خودش هم عرق کند و مشتری داشته باشد و بفروشد و در غیر این صورت دستگیر شود، اما در عین حال از ماجرا حذف شد. وقتی ماجرای گسترده عرق فروشی کنار گذاشته شد، تصمیم گرفتم مژگان را به یک زن عاشق تبدیل کنم، مدام به این فکر می کردم که اگر زنی مثل مژگان بودم و عاشق می شدم، این طور می شد».

شاهی همچنین درباره صحنه سیلی خوردن رضا در وسط سفره خانه گفت: به شما گفته بودند که وقتی سیلی خوردید سریع سرتان را برگردانید و به رضا نگاه کنید. وقتی سکانس را دیدم، متوجه شدم که چقدر دقیق به او نگاه می کنم. علیرضا نگذاشت زیر بار سیلی ها برود.»

علیرضا کمالی، بازیگر سریال «پوست شیر»، به سکانس عرق‌فروشی در سریال اشاره کرده و توضیح داده که ابتدا مخالف سیلی زدن بود، زیرا شخصیت رضا که به خانه خلیل می‌رود و نعیم یقه او را می‌گیرد، به نعیم می‌گوید که جلوی زنش زشت است و هیچ‌وقت بین بیست تا مرد توی گوش زنش نمی‌زند. اما جمشید محمودی، کارگردان سریال، باور داشت که این سیلی از سر دوست داشتن است و موجب می‌شود مژگان برای پاسوز رضا نرود.

کمالی همچنین درباره روز اول فیلمبرداری در بیمارستان خاطره‌ای را به یاد می‌آورد که در آن جمشید محمودی پرسید که چرا حالت خوب نیست و او پاسخ داد که نمی‌خواهد رضا پروانه را در آن لباس با آن آنژیوکت ببیند. این حرف او به گونه‌ای بر تمامی حاضران تاثیر گذاشت که آن روز ضبطی انجام نشد.

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی، به عنوان پرمخاطب‌ترین سریال سال ۱۴۰۱ شناخته شده است. اخیرا اعلام شده که محمودی قصد دارد اسپین‌آف این سریال را نیز تولید کند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا