اخبار روزاخبار فناوری و تکنولوژیعمومی

اسپاتیفای اَک: خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای اَک: خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

اسپاتیفای از محبوب‌ترین برنامه‌های حوزه موسیقی می‌باشد که جدید‌ترین کارهای تولید‌شده در دنیای موسیقی را به همراه مجموعه‌ای کامل از بهترین آهنگ‌ها ارائه می‌کند. در این برنامه میلیون‌ها آهنگ، پادکست و ویدیو وجود دارد که برای هر سلیقه‌ای جذاب می‌باشد. هر کاربری با ثبت نام در اسپاتیفای می‌تواند از قابلیت‌های شگفت‌انگیز این برنامه استفاده کند، البته که در نسخه‌های رایگان با محدودیت‌های زیادی هم مواجه می‌شود. خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای می‌تواند تمامی این محدودیت‌ها را برطرف کند و به شما امکان استفاده از قابلیت‌های فوق العاده جذابی را بدهد. از این‌رو است که علاقه‌مندان به موسیقی ترجیح می‌دهند به سراغ تهیه اکانت های پرمیوم بروند. در این مطلب قصد داریم به شکلی کامل، روش‌های خرید و مزیت‌های استفاده از اکانت پرمیوم را برای شما بازگو کنیم.

انواع اکانت پرمیوم اسپاتیفای را بیشتر بشناسید

اکانت پرمیوم اسپاتیفای بسته به نیاز کاربران در چهار طرح مختلف عرضه می‌شود که هزینه هر یک از این طرح‌ها بسته به قابلیت‌هایی که ارائه می‌کند، متفاوت است. در بهترین حالت شما برای فعال‌سازی اکانت پرمیوم نیاز به پرداخت حداقل 9.99 دلار در ماه دارید. البته می‌توان به شکل‌های دیگری هم با پرداخت هزینه ای کمتر نسبت به فعال‌سازی اکانت اقدام کرد. در برخی از سایت‌های ارائه دهنده اکانت پرمیوم اسپاتیفای، هزینه ای به مراتب کمتر از رقم گفته شده از شما دریافت می‌شود که می‌تواند به صرفه‌تر باشد.

بهتر است قبل از خرید، ابتدا با انواع اکانت‌های این برنامه آشنا بشوید و سپس در مورد تهیه اکانت تصمیم بگیرید. با ورود به لینک خرید اسپاتیفای می توانید به سایت اسپاتیفای اَک به آدرس spotify-acc.ir مراجعه کنید و اکانت های پرمیوم تهیه کنید.

اگر به صورت فردی از برنامه اسپاتیفای استفاده می‌کنید، می‌توانید اکانت premium individual را خریداری کنید که در آن می‌توانید تنها خودتان، به ویژگی‌های بسیار جذاب‌تری دسترسی داشته باشید. قیمت این اکانت همان طور که اشاره شد، 9.99 دلار می‌باشد.

اما اگر در استفاده از این برنامه جذاب تنها نیستید، می‌توانید اکانت های dou که در آن امکان استفاده برای دو نفر فراهم شده است و یا اکانت family که در آن امکان استفاده از برنامه برای شش نفر فراهم شده است را خریداری کنید. به طبع قیمت اکانت‌های گفته شده بسته به تعداد کاربر بیشتر خواهد شد. البته اسپاتیفای برای دانشجویانی که به موزیک علاقه دارند هم اکانت premium student را در نظر گرفته است که قیمت آن کمتر از طرح‌های بررسی شده می‌باشد.

با خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای چه قابلیت‌هایی نصیب من می‌شود؟

حتما همه شما هم به دنبال این هستید که بدانید خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای چه مزیت‌هایی دارد. از این رو قصد داریم تا بیشتر درباره امکانات این اکانت با شما صحبت کنیم.

با اکانت پرمیوم به صورت آفلاین موزیک گوش کنید

پس از فعال سازی اکانت پرمیوم، برای شما قابلیت گوش دادن به آهنگ‌هایی که علاقه دارید به شکل آفلاین فراهم می‌شود. به این صورت که می‌توانید آهنگ، پادکست و هر چیزی که دانلود کرده‌اید را بعدا بدون نیاز اینترنت گوش بدهید. البته بعد از اتمام مهلت اکانت شما، دیگر به موزیک‌های دانلود شده دسترسی نخواهید داشت. در حقیقت موارد دانلود‌شده در فضای خاصی که در خود برنامه وجود دارد، ذخیره می‌شود.

قابلیت اسکیپ نامحدود

در نسخه رایگان تنها مجاز به رد کردن 6 آهنگ در ساعت هستید، پس در بیشتر موارد مجبور به گوش دادن به موزیکی هستید که شاید چندان باب میلتان نباشد. اما در اکانت پرمیوم امکان رد کردن آهنگ به شکلی نامحدود برای شما فراهم شده است.

اسپاتیفای اَک: خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

بدون وقفه موزیک و یا پادکست گوش کنید

در نسخه پرمیوم دیگر مجبور نیستید برای شنیدن آهنگ مورد علاقه خودتان، تبلیغات مشاهده کنید. پس اگر شما هم از تماشای تبلیغات در حین گوش دادن به موزیک خسته شده‌اید، بهتر است سریعتر اکانت پرمیوم خود را فعال کنید.

Weekly playlist قابلیتی کاملا جذاب و متفاوت

از نظر بسیاری از کاربران، جذاب‌ترین ویژگی اسپاتیفای همین ویژگی می‌باشد. ربات‌های برنامه بر اساس سبک موزیک‌هایی که شما گوش می‌دهید، فهرست آهنگ‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کند. با کمک این قابلیت می‌توانید راحت‌تر از همیشه از شنیدن آهنگ‌هایی متناسب با سلیقه‌تان است، لذت ببرید.

موارد گفته شده جزو ویژگی‌های برجسته اکانت پرمیوم اسپاتیفای هستند اما مواردی مانند بالاتر رفتن کیفیت آهنگ، دسترسی به پلی لیست های جذاب و غیره هم از دیگر مزیت‌هایی هستند که از آن‌ها برخوردار می‌شوید.

اسپاتیفای اَک: خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

مشکلاتی احتمالی در مسیر فعال‌سازی اکانت پرمیوم

بهتر است قبل از فعال کردن اکانت خود با تعدادی از مشکلاتی که احتمالا با آن‌ها مواجه می‌شوید، آشنا شوید. یکی از محدودیت‌هایی که برای پرمیوم کردن اکانت اسپاتیفای وجود دارد این است که بیشتر از دوبار نمی‌توان در اکانت پرمیوم فمیلی جوین شد و برای دفعات بعدی یا باید در اکانت individual ثبت نام کنید و یا اینکه اکانت جدیدی برای خود ایجاد کنید. ایجاد اکانت جدیدی نگرانی زیادی ندارد چراکه می‌توان پلی لیست‌ها و موزیک‌های اکانت قبلی خود را به اکانت جدید منتقل کرد.

اگر برای تهیه اکانت از سایت‌های غیر معتبر اقدام کنید، احتمال دارد که پس از مدتی از اکانت فمیلی حذف شوید. در این سایت‌ها، عمدتا شما عضوی اکانت فمیلی فرد دیگری به شکلی غیر قانونی می‌شوید و از این‌رو به احتمال زیاد توسط فرد از اکانت حذف شوید. پس مهم است که فعال‌سازی اکانت را به چه کسی می‌سپارید.

مطمئن‌ترین روش برای خرید اکانت پرمیوم اسپاتیفای

فعال کردن اکانت اسپاتیفای اصلا کار راحتی نیست، چراکه قوانین زیادی در مورد تمدید اکانت و نحوه فعال‌سازی آن‌ها وجود دارد. شاید نحوه پرداخت هزینه فعال‌سازی اکانت، کوچک‌ترین مشکلی باشد که با آن مواجه می‌شوید. پس بهتر است این کار را به شرکتی بسپارید که به اندازه کافی در این زمینه تجربه و مهارت دارد. در این صورت با مشکلاتی مانند محدود شدن اکانت خود و غیره مواجه نمی‌شوید.

همینطور برای دانلود اسپاتیفای روی دانلود spotify کلیک کنید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا