اخبار روز سینما

اسطوره چهره آزاد رکورد گریم بازیگران را شکست!

افسانا چهار آزاد بازیگر باسابقه سینما و تلویزیون است. آزاد افسانه چهره آزاد نوه رقیه چهره آزاد مادربزرگ دوست داشتنی سینمای ایران است که سال ها پیش چشم از جهان فرو بست. اسطوره چهره آزاد با شاهرخ فورتونیان بازیگر و طراح صحنه فیلم ازدواج کرده و زندگی مشترک آنها طولانی بوده است.

افسانه چهره آزادبازیگر سرشناس ایرانی که هنر ماندگار خود را در فیلم ها و سریال ها به نمایش گذاشته است در بیست و دومین جشن حافظ با لباس مشکی حاضر شد.

در همین رابطه سایت What to Wear نوشت: این بازیگر محبوب و دوست داشتنی کشورمان امسال با استایل تک رنگ مشکی که بسیار رسمی بود; در جشنواره حافظ شرکت کرد. این بازیگر 60 ساله یک کت پولک دار مشکی پوشیده و با یک شال درخشان و یک کیف کوچک درخشان ظاهر خود را تکمیل کرده است.

نگین های کار شده روی شال و کت بلندش و مدل کیفی که به همراه داشت، استایل او را برای جشن ها عالی کرده بود.

موهای بلوند، لاک و رژ لب قرمز، افسانه چهره، رنگ و ظاهر آزاد بودند. آرایش او هم بسیار جذاب بود و هم بسیار غلیظ و زیبایی چهره اش را تکرار می کرد، اما به نظر می رسید برای حضور در این جشن چندان مناسب نبود. نطر شما چی هست؟

افسانه چهره آزاد در جشن حافظ

تور دبی افسانه چهره آزاد و چشمه رهنما

بهاره رهنما این روزها به دبی سفر کرده و مدام عکس های جدیدی از او منتشر می شود. این بازیگر برای اکران خصوصی فیلم آخرین بو. اردیبهشت ماه او به دبی سفر کرده و اسطوره کارا لیبره دیگر بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون را نیز همراهی می کند.

بهاره رهنما عکس های جدیدی از شب نشینی خود و افسانه چهره آزاده در خیابان های دبی منتشر کرد.

1اسطوره چهره آزاد رکورد گریم بازیگران را شکست!

2

رابطه خانوادگی افشانه چخا آزاد با بازیگر فیلم مادر

آیا از رابطه خانوادگی افسانه آزاد و رقیه آزاد ستاره های سینما و تلویزیون اطلاع داشتید؟

افسانا چهره آزاد با نام اصلی افسانا نعمت ناصر در سال 1341 در تهران به دنیا آمد. او دوره دو ساله بازیگری را در رشته مدیریت تئاتر زیر نظر حمید سااریگیان گذراند و فعالیت خود را از سال 1366 با مجموعه تلویزیونی «سالهای غربت» آغاز کرد.

در دهه هفتاد شروع به بازی در فیلم در نقش های فرعی کرد. با این حال بازی او در مجموعه تلویزیونی «جامعه طیاح نیت» در کنار علیرضا خمسه نقطه عطفی در عرصه بازیگری اوست.

رقیه چهره‌آزاد با نام اصلی رقیه فخرالملوک توکلی از کودکی به بازیگری علاقه داشت تا جایی که در کودکی برای خانواده و دوستانش نمایش اجرا می‌کرد. وقتی ۱۹ ساله شد و دیپلم گرفت، توانست به گروه تئاتر حرفه‌ای جامعه باربد که زیر نظر اسماعیل مهرتاش بود بپیوندد. با تأسیس جامعه باربدیان در سال 1305 با مهرتاش، رفیع حدتی، علی دریابیگی، هوشنگ بهشتی و قنبری شروع به همکاری کرد.

افسانه چهره آزاد (متولد 22 بهمن 1341) بازیگر سینمای ایران است. او نوه رقیه سهره آزاد بازیگر و همسر شاهرخ فورتونیان بازیگر و طراح صحنه و لباس است.

رقیه چهراه زاد با نام واقعی رقیه فخرالملوک توکلی (متولد 1986 – درگذشت 10 دی ۱۳۷۳) بازیگر سینمای ایران بود. او همچنین مادربزرگ افسانه چهره آزاد است.

3

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا