اخبار ورزشی

استقلال به دنبال جذب دروازه‌بان اسپانیایی است!/ جزئیات

تاکنون مسئولان باشگاه استقلال هیچ تلاشی برای جذب دروازه‌بان اسپانیایی مورد نظر جواد نکونام انجام نداده‌اند. در واقع، پیش از وقوع ماجرای علیرضا بیرانوند، خود جواد نکونام از مسئولان استقلال خواسته بودند که برای جذب یک دروازه‌بان اسپانیایی اقدام کنند. در صورتی که این اقدام نتایج مطلوبی در پی نداشت، ایشان با سیدحسین حسینی برای مذاکره وارد عمل می‌شدند.

باشگاه استقلال قرار بود درخواست خود برای استخدام دروازه‌بان اسپانیایی مورد نظر جواد نکونام را به صورت رسمی اعلام کند. با این حال، آنها تا عصر چهارشنبه منتظر وضعیت علیرضا بیرانوند بودند و در نهایت در شب چهارشنبه، حجت کریمی و علی امیری به طور خودجوش از سمت خود کناره گرفتند.

جواد نکونام از مدیران استقلال خواسته بودند که تا زمان مشخص شدن وضعیت علیرضا بیرانوند، برای استخدام دروازه‌بان اسپانیایی عجله نکنند. با این حال، بعد از این موضوع، مدیران باشگاه نیز استعفا کردند تا هیچ اقدامی برای استخدام دروازه‌بان خارجی مورد نظر انجام نگیرد.

با توجه به شرایط استقلال، حضور دروازه بان های خارجی در ترکیب آبی پوشان به احتمال زیاد منتفی است. سوالی که سیدحسین حسینی را وادار به تمدید قرارداد و پوشیدن پیراهن استقلال در فصل جدید می کند.

با این حال جواد نکونام قول داد روز شنبه خط دروازه تیمش را مشخص کند و باید دید چه اتفاقات جدیدی در این زمینه رخ خواهد داد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا