اخبار ورزشی

استقلال این فصل قصد قهرمانی دارد! / جذب بازیکنان چند میلیون دلاری خارجی به این تیم!

یک مهاجم کنگو و یک مهاجم روس بازیکنان خارجی مد نظر استقلال برای فصل جدید لیگ برتر هستند.

استقلالی ها که اخیرا جواد نکونام را به عنوان سرمربی منصوب کرده اند برای حضور قدرتمند در لیگ بیست و سوم به دنبال تقویت این تیم هستند و به همین دلیل دو بازیکن خارجی را در نظر گرفته اند.

قرار است نکونام فیلم این دو بازیکن خارجی که به استقلال پیشنهاد شده را بررسی کند و در صورت نیاز نسبت به حضور آنها در تمرینات و در صورت تایید برای جذب آنها اقدام شود.

بریت آسومبالونگا

بریت+آسومبالونگا

این مهاجم 30 ساله اهل کنگو است. ناتینگهام فارست، میدلزبورو، آدانا دمیر اسپور و واتفورد از جمله باشگاه هایی هستند که او در آنها بازی کرده است. وی تاکنون 8 بازی ملی و یک گل ملی در کارنامه خود دارد.

او فصل گذشته در واتفورد حضور داشت و در 11 بازی برای این تیم 2 گل به ثمر رساند. او از ابتدا در 6 بازی در ترکیب تیمش حضور داشت و در 5 بازی نیز به عنوان بازیکن تعویضی به میدان آمد.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت 2 میلیون دلار ذکر شده است.

ایوان ایگناتیف

ایوان ایگناتیف

این مهاجم 24 ساله در تمامی تیم های جوانان روسیه بازی کرده و سابقه بازی در تیم زیر 21 سال روسیه را نیز دارد اما به تیم ملی کشورش دعوت نشد. او در کراسنودار، روبین کازان، لوکوموتیو مسکو و سوچی بازی کرده است.

او در 27 ژوئن 2022 قرارداد خود را با روبین فسخ کرد و به لوکوموتیو رفت و در 20 بازی 5 گل به ثمر رساند. یکی از روزهای درخشان او هت تریک 11 دقیقه ای مقابل اورنبورگ بود و سرانجام در ژوئن 2023 لوکوموتیو را به مقصد سوچی ترک کرد.

ارزش این بازیکن در سایت ترانسفر مارکت 1.200.000 دلار برآورد شده است.

در حال حاضر پس از جدایی رافائل سیلوا برزیلی، کوین یاماگا تنها بازیکن خارجی استقلال برای فصل جدید است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا