اخبار روز سینما

“گلاره عباسی” باز هم با استایل‌های خاصش ترکوند!/ عکس

جدیدترین عکس گلاره عباسی با یک استایل متفاوت را در در ادامه مشاهده کنید.

گلاره عباسی، بازیگر معروف ایرانی، در سن 40 سالگی قرار دارد و دانشجوی دانشگاه هنر و معماری تئاتر بوده است. او جزو بازیگران بی‌حاشیه شناخته می‌شود و شهرت او از سریال “شیدایی” آغاز شد. گلاره عباسی، 8 سال پیش با آقای ادیب راد ازدواج کرده است. در زیر تصویری از ظاهر ساده خانم گلاره عباسی مشاهده می‌شود.

"گلاره عباسی" باز هم با استایل‌های خاصش ترکوند!/ عکس

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی در تاریخ ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او یک بازیگر سینما و تلویزیون معروف است. گلاره دارای مدرک لیسانس در رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری است و وارد دنیای تلویزیون شد پس از آغاز تجربه تئاتر دانشجویی. مادرش به عنوان خانه‌دار فعالیت می‌کند و پدرش در حوزه شعر و ادبیات فعالیت دارد. گلاره تنها یک خواهر به نام “بهاره” دارد که به تخصص تغذیه دست پیدا کرده و در کشور امارات زندگی می‌کند.

جلوی دوربین

در سال ۱۳۸۲، در سن ۲۰ سالگی، پس از شرکت در کلاس‌های بازیگری آمین تارخ، گلاره عباسی برای بازی در سریال “در چشم باد” انتخاب شد. این انتخاب باعث شد که برای اولین بار به تجربه بازی در محیط تلویزیونی بپردازد. پس از ۶ سال ضبط، نهایتاً در سال ۱۳۸۷، این سریال به تلویزیون راه یابید.

سینما و شهرت

پس از تجربه بازی در فیلم های مختلف تلویزیونی فیلم «برای اولین بار» در سال 1383، بازی در فیلم «قتل آنلاین» را آغاز کرد تا اینکه در سال 1389 در سریال «شیدایی» ظاهر شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا