اخبار روز سینما

استایل جذاب و لاکچری محمد رضا گلزار در ماشین/عکس

استایل جذاب و لاکچری محمد رضا گلزار در ماشین/عکس

محمدرضا گلزار یکی از خوش تیپ ترین بازیگران ایرانی است. استایل جذاب محمدرضا گلزار دست به دست هم داده و در فضای مجازی غوغایی به پا کرده است.

محمدرضا گلزار متولد 11 فروردین 1356 است و به حرفه بازیگر و خواننده اختصاص دارد. او در سال ۱۳۹۴ بیشترین دستمزد را در بین بازیگران دریافت کرد و یکی از گران ترین بازیگران ایرانی است.

گلزار در چندین فیلم پرفروش ایرانی از جمله سلام بمبئی، آینه باغ، رحمان 1400 و ما همه با هم هستیم ظاهر و ایفای نقش کرده است.

عکسی از این بازیگر خوش تیپ ایرانی با عنوان استایل جذاب محمدرضا گلزار در فضای مجازی منتشر شده است و طرفدارانش بیش از پیش شیفته او شده اند.

فیلم خانه مجلل گلزار در دبی

استایل جذاب محمدرضا گلزار

بازیگری که هر روز محبوب تر می شود

عکس جذاب محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار یکی از محبوب ترین هنرمندان سینمای ایران به تازگی عکسی از خود به اشتراک گذاشته است که استایل خوش تیپ و تغییرات چشمگیر محمدرضا گلزار در چهره او سوژه فضای مجازی شده است.

گلزار فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ به عنوان نوازنده گیتار در گروه آریان آغاز کرد. مدتی بعد برای اولین بار در فیلم سام و نرگس در سال ۱۳۷۹ ایرج قدری بازیگری را تجربه کرد.

تیپ جنجالی رضا گلزار با بنز میلیاردی در دبی

وی اصالتاً آذربایجانی و متولد تهران است. وی به عنوان بازیکن والیبال در تیم های پارس خودرو، شیشه و گاز و دیهیم استان تهران در پست لیبرو بازی کرد. وی به عنوان مربی بدنساز در تیم ارتعاشات صنعتی در لیگ برتر والیبال سال 1387 مشغول به کار شد.

رضا گلزار تا پایان دبیرستان کار هنری نکرد. پدرش مخالف نواختن گیتار بود و فقط گاهی روی ارگ کار می کرد. گلزار در زمینه موسیقی نیز گروه دارکوب را با همایون نصیری و … راه اندازی کرد. سپس گروه ریزار مخفف رضا گلزار را ثبت کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا