اخبار روز سینما

از رالی جاده پیکولو تا ماجراهای سوپرمن و من/نمایش فروخته شده برای تابستان کودکان

نمایش خانگی کامل برای تابستان کودکان

فصل تابستان فرصت خوبی است تا دانش آموزان از سال تحصیلی برای انجام فعالیت های دیگر استراحت کنند و در این میان می توان یکی از فعالیت ها را به تماشای فیلم و سریال های کودک اختصاص داد.

دنیای انیمیشن ها و نمایش های عروسکی همیشه برای کودکان جذاب است و در این میان رویکرد ویژه نمایش خانگی برای انتشار آثار لحظه ای در دنیای انیمیشن را می توان قابل توجه دانست. فیلمو که یکی از پرطرفدارترین پلتفرم های حوزه سینمای خانگی در فصل تابستان است، محصولات مختلفی ویژه کودکان تهیه کرد که در تابستان از این پلتفرم پخش می شد. از سریال های جذابی مثل پیکولو و محمودی گرفته تا فیلم و انیمیشن با دوبله اختصاصی. در این گزارش می خواهیم نگاهی بیندازیم به بهترین هایی که فیلمو در تابستان امسال عرضه کرده است.

نمایش خانگی کامل برای تابستان کودکان

پیکولو و جذابیت های یک جزیره خاص

سریال پیکولو به کارگردانی علی احمدی در سال 1402 ساخته شده است. این سریال عروسکی ساخته مهسا طهماسبی و هومان حاجی عبداللهی پر از شخصیت های عروسکی جذاب با صداپیشگان موفقی چون محمد لقمانیان و محمد بحرانی است. پیکولو جزیره ای جادویی است که موجودات عجیب و بامزه ای در آن زندگی می کنند. هر از گاهی مهمان جدیدی بر سر پیکولو می افتد و او با داستان ها و چالش های متفاوتی روبرو می شود.

علی احمدی کارگردان جوان تئاتر و فرزند خسرو احمدی بازیگر قدیمی تئاتر است که هدف اصلی او بازنمایی تئاتر روی صحنه است و پیکولو به عنوان اولین تجربه او پروژه موفقی به تهیه کنندگی محسن و مصطفی کیایی است که توانسته است مخاطبان کودک را با خود جذب کند.

نمایش خانگی کامل برای تابستان کودکان

مهمانی با داستان های جدید

سریال محمودی به کارگردانی ایرج طهماسب از جمله سریال‌های پرفروشی است که هر خانواده ایرانی می‌تواند آن را در کنار فرزندان خود تماشا کند. این مهمانی در فصل جدید خود که توسط فیلمو پخش شد با حضور عروسک های محبوب قبلی مانند بیبی، پش، مگس، قیمه، روحی و گربه و حضور عروسک های جدید توانست بینندگان زیادی را متقاعد کند. برای دیدن آن و از این نظر ایرج طهماسب و گروه سازنده ماهونی را یکی از محبوب ترین شخصیت های دنیای کودک می دانستند. فردی که دهه ها پیش با عروسک های جذابی مثل کلاه قرمزی و پسر عمو توانسته است نسل های مختلف را به هم نزدیک کند و حالا با عروسک های جدید راهی جدید و جذاب را در پیش گرفته است.

نمایش خانگی کامل برای تابستان کودکان

ابتدایی یا اساسی

انیمیشن ابتدایی توسط پیتر سون کارگردان مشهور و توانا در زمینه انیمیشن ساخته شده است. او در جریان ساخت این انیمیشن پدر و مادر خود را از دست داد و به گفته خودش این فیلم را درباره تشکر از والدین و درک فداکاری های آنها تهیه کرده است.

این انیمیشن سینمایی همزمان با پخش جهانی با دوبله اختصاصی در پلتفرم Filmo در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. مدیریت دوبله این فیلم بر عهده اشکان صادقی و میلاد اشتخری کار گروه بندی و میکس را بر عهده داشت. هومن حاجی عبداللهی، مریم نوری درخشان، علی باقرلی، الهه پورجمشید، مریم خلختی، علیرضا سالار کیا، محمد ترکاشوند، حمید صلاحی، مرضیه ابراهیمی و سارا نیرومند در دوبله این فیلم حضور دارند.

«بنیادها» محصول مشترک والت دیزنی و پیکسار درباره ماجراهای زوجی بعید به نام امبر و وید در شهری است که شهروندان آتش، آب، خاک و هوا در کنار هم زندگی می کنند.

نمایش خانگی کامل برای تابستان کودکان

ماجراهای سوپرمن و من.

سوپرمن قهرمان محبوب کودکان نسل های مختلف است. هم اکنون سریال ماجراهای سوپرمن و من محصول 2023 در فیلمو برای کودکان در دسترس است و می توان آن را تجربه ای خوشایند دانست. کلارک کنت سوپرمن، قهرمان متروپلیس، با یک روزنامه نگار جنایی به نام لوئیس و دوست عکاسش جیمی اولسن همکاری می کند تا با کمک آنها با جنایتکاران مبارزه کنند و وارد ماجراجویی های هیجان انگیز شوند. «ماجراهای سوپرمن و من» محصول مشترک دی C Entertainment و Warner Bros.

رانندگان رالی جاده ای

بازی Road Rally Racers به ​​کارگردانی راس ونوکر در سال 2023 می گذرد.این فیلم محصول آمریکا و انگلیس است و تمامی شخصیت های انیمیشن جذاب را در معرض دید مخاطبان قرار می دهد. این انیمیشن پر از لحظات خنده دار است که می تواند لحظات خوبی را برای مخاطب رقم بزند. این انیمیشن با دوبله اختصاصی در فیلمو منتشر شده است و داستان انیمیشن در مورد یک راننده مسابقه‌ای تازه کار است که فرصت رقابت با قهرمان این رشته را پیدا می‌کند. با کمک یک راننده با تجربه، برای اثبات خود باید بر مسیر خطرناک و دشوار، رانندگان مسابقه و موانع غیرمنتظره غلبه کنید.

نمایش خانگی کامل برای تابستان کودکان

پتی و خشم پوزئیدون

پتی و خشم پوزیدون (به انگلیسی: Patty and the Wrath of Poseidon) فیلمی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی دیوید آلکس و اریک تاستی است. انیمیشن پتی و خشم پوزئیدون محصول کشور فرانسه و یک انیمیشن ماجرایی است که با دوبله اختصاصی در فیلمو به نمایش درآمد. داستان این انیمیشن در مورد خشم پوزئیدون است که یک شهر بندری مرفه در یونان باستان را تهدید می کند. جیسون پیر و پزشکانش با کمک یک موش ماجراجو و یک گربه به کمک شهر می آیند.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا