اخبار روز سینما

بار دیگر با گزارش ضعیف جواد خیابانی باعث از دست دادن جذابیت فینال برای تماشاگران شد!

جواد خبانی بار دیگر با گزارش های ضعیف و اضافه های درون بازی خود، جذابیت فینال لیگ ملت های یوفا را برای تماشاگران تماشاگر این بازی در شبکه سه خدشه دار کرد.

به گزارش پی ام آپ، جواد خبانی شامگاه یکشنبه 28 خرداد 1402 از دیدار تیم های کرواسی و اسپانیا در فینال لیگ ملت های اروپا خبر داد. او در جریان گزارش این بازی که بیش از 120 دقیقه به طول انجامید، افکار عمومی را که این سه بازی را از طریق شبکه دنبال می کردند، با اضافات غیر ضروری و توضیحات عجیب خود سردرگم کرد.

یکی از توصیفات عجیب او در لحظه ای رخ داد که هافیک جوان تیم اسپانیایی در میانه میدان روی لوکا مودریچ خطا کرد و از داور کارت زرد گرفت. مادریدی بازگو کرد و گفت: مودریچ در رئال مادرید است و گاوی هم در بارسلونا. در آن زمان یک کلاسیکوی کوچک در میانه زمین شکل گرفت که باعث شد بارسلونا کارت زرد بگیرد.

با نزدیک شدن به آخرین لحظات بازی، خاییانی به نقل از برخی کارشناسان فوتبال اعلام کرد که تیم کرواسی موتور اضافه ای دارد که همیشه در وقت های اضافه از آن استفاده می شود. بازی همیشگی خود را انجام دهد در این لحظه شخصی در خیابان گفت: انگار موتور کروات ها نیمه سوخته است.

خبیانی در جریان گزارش دیدار تیم های اسپانیا و کرواسی از عبارات و عبارات زیادی از این دست استفاده کرد و یکی از بدترین گزارش های دوران حرفه ای خود را ارائه کرد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا