اخبار روز

بیش از ۹۸ هزار خدمت حقوقی به مددجویان کمیته امداد ارائه شد! /جزئیات

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) درباره اقدامات وکلای نیکوکار نیز اظهار داشت: 2500 پرونده مددجویان کمیته به کانون وکلا و مرکز وکلای قوه قضاییه ارجاع شده است و 1526 وکیل نیکوکار نیز در این زمینه خدمات خود را به مددجویان کمیته امداد ارائه کرده‌اند.

به گزارش پی ام آپ، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص حمایت های قانونی از متقاضیان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال 1401 توضیحاتی ارائه کرد.

حسین فتاحی، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) در گفت وگو با خبرنگار پی ام آپ درباره حمایت های قانونی از متقاضیان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال 1401، گفت: در سال 1401 در مجموع 98514 خدمات حقوقی در زمینه های مختلف به مراجعین کمیته امداد ارائه می شود.

وی با اشاره به راه اندازی میز خدمت در مقاطع مختلف در سال 1401 ادامه داد: همچنین 696 میز خدمت مستقر و 29 هزار و 68 خدمت به کمیته امداد ارائه شده است.

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص ارائه آموزش های حقوقی و مشاوره ازدواج به مددجویان کمیته امداد بیان کرد: در سال 1401 آموزش های مختلفی در زمینه ها به مددجویان وکالت و مشاوره ارائه شد. و 34923 زن سرپرست خانوار، زوج جوان، دختر و پسر متمایل به ازدواج دریافت کننده این آموزش ها بوده اند.

فتاحی بیان کرد: سال گذشته 24 هزار و 17 پرونده مددجویان کمیته امداد بررسی و برای تعدادی از آنها قرارداد منعقد شد. همچنین 1819 مورد خدمات به مددجویان کمیته امداد در مواردی از قبیل جلسات رسیدگی، کمیسیون ها و شوراهای مختلف و قراردادها ارائه شد.

وی با اشاره به خدمات ارائه شده به مددجویان کمیته در زمینه تشکیلات و پرونده های مددجویان در سال گذشته گفت: در سال 1401 تعداد 8432 خدمت در حوزه تشکیلاتی و پرونده مددجویان به مددجویان کمیته ارائه شده است که از این تعداد 2217 مورد بوده است. پرونده های سازمانی و 6215 پرونده مشتری تحویل داده شد.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا