اخبار فناوری و تکنولوژیفناوری

بسته های به صرفه مکالمه و اینترنت همراه اول در اربعین امسال!/جزئیات

همراه اول علاوه بر کاهش هزینه رومینگ بین المللی در عراق از ارائه پنج بسته ویژه اربعین خبر داد.به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، همراه اول به منظور رفاه حال زائرین اربعین حسینی ضمن معرفی بسته های رومینگ ویژه پیاده روی اربعین، نرخ ویژه (کاهش یافته) رومینگ عراقی شامل «تماس»، «پیام» و «اینترنت همراه» را به مشترکین خود اعلام کرد.

بنابراین، از یکشنبه 29 مرداد (3 صفر) تا شنبه 25 شهریور 1402 (30 صفر)، نرخ مکالمه مشترکان همراه اول با شماره ایرانی و عراقی 13700 تومان در دقیقه، تماس های دریافتی 12700 تومان در دقیقه، ارسال پیامک به شماره های ایرانی 3000 تومان و هر مگابایت اینترنت همراه ۱۵۰ تومان محاسبه می شود که در تمامی موارد نسبت به متوسط تعرفه کمپین عرفه تا اربعین با کشور عراق تخفیف داده شده است.

همراه اول به تمامی مشترکین خود که قصد سفر به کشور عراق را در مدت مذکور دارند، توصیه کرده است که از بسته های ویژه اربعین با قیمت مناسب تر از نرخ های معمولی استفاده کرده و به مناسبت این ایام نسبت به خرید سیم کارت عراق اقدام کنند. ضمناً با توجه به استقبال زائران عرفه و محرم از بسته کمپین عرفه تا اربعین نامحدود، علاوه بر عرضه مجدد این بسته، 4 بسته 7 روزه و یک بسته 14 روزه ویژه ایام اربعین تدارک دیده شده است.

بسته ویژه یک گیگابایت اینترنت ۷ روزه با قیمت ۱۰۰ هزار تومان به زائران کم مصرفی که قصد سفر به عراق را دارند و فقط از طریق اینترنت می خواهند ارتباط برقرار کنند، ارائه می شود. ضمنا بسته 300 مگابایتی با قیمت 33000 تومان برای مشترکینی که خیلی کم از اینترنت استفاده می کنند پیشنهاد می شود.

از دیگر بسته های مناسب برای مشترکین کم مصرف می توان به بسته 10 دقیقه ای مکالمه و 100 پیامک هدیه اشاره کرد که 7 روز قابل استفاده و با قیمت 80 هزار تومان است که مخصوص کسانی که گوشی ساده دارند و یا علاوه بر بسته اینترنت، نیاز به حجم کمی از مکالمه یا پیامک را دارند، طراحی شده است.

به آن دسته از مشترکانی که علاوه بر اینترنت نیاز به تماس و پیامک دارند، بسته 7 روزه 2 گیگابایتی اینترنت با 20 دقیقه مکالمه رایگان و 200 پیامک رایگان با قیمت 250 هزار تومان ارائه می شود.

یکی دیگر از پکیج های ویژه ای که توسط همراه اول برای بازدیدکنندگانی که از اینترنت زیاد استفاده می کنند و مدت استفاده از آنها 14 روز است تهیه شده، بسته اینترنت 5 گیگابایتی است که با قیمت 360000 تومان موجود است.

نحوه خریداری بسته های ویژه اربعین به چهار روش «مراجعه به فروشگاه همراه اول به نشانی Shop.mci.ir» « «اپلیکیشن همراه من»، «شماره گیری کددستوری ستاره ۱۰ ستاره ۴۰ مربع» یا «مراجعه به دفاتر مستقر در پایانه های مرزی و ترمینال سلام» فراهم شده است.

اپراتور همراه اول کشور که دارای 268 قرارداد رومینگ بین المللی با اپراتورهای خارجی در 112 کشور جهان است، به تمامی زائران اربعین و مسافران عراقی که قصد سفر به عراق را دارند، سیم کارت همراه اول خود را ارائه کرده است که در مدت اجرای این کمپین، پیش از خروج از کشور یا در حین سفر خود از بسته های ویژه و مقرون به صرفه همراه اول استفاده کنند.

ضمن اینکه با همراه داشتن سیمکارت ایرانی و فعال کردن سرویس رومینگ با کددستوری ستاره ۱۰ ستاره ۲۹۱۱ مربع (#۲۹۱۱*۱۰*) دسترسی به وب سایت ها، اپلیکیشن ها و بانک های ایرانی و انجام عملیات بانکی برای زائرین به آسانی، فراهم خواهد بود.

علاوه بر این، بازدیدکنندگان برای خرید شارژ و پرداخت قبوض و وصول میاندوره، به اپلیکیشن همراه اول (همراه من)، وب سایت و فروشگاه آنلاین همراه اول دسترسی رایگان دارند (حتی در عراق با رومینگ همراه اول). لازم به ذکر است که روشن کردن تلفن همراه و دریافت پیامک هیچ هزینه ای ندارد، حتی رمز دوم بانکی رایگان است.

شایان ذکر است تمامی بسته های طراحی شده قابل استفاده در شبکه های سه اپراتور زین، آسیاسل و کورک بوده و با توجه به ارزان تر بودن قیمت خدمات همراه اول نسبت به سیمکارت اپراتورهای عراقی و عدم نیاز به استفاده از ارز برای خرید سیمکارت ایرانی، زائرین ایرانی نسبت به امر برقراری ارتباطات خود دغدغه نخواهند داشت.

امسال علاوه بر تقویت شبکه خود در تمامی مسیرهای تردد زائران و پایانه های مرزی، با استقرار دفاتر خود در باشماق و تمرچین و همچنین ساخت موکب در ترمینال سلام فرودگاه امام (ره) و مرزهای چهارگانه شلمچه. ، چذابه، خسروی و مهران با دقت به زائران خدمات رسانی و راهنمایی خواهند کرد.

جهت تسهیل بیشتر برای زائرین، گروهی از کارشناسان همراه اول در قالب خادمین، در کشور عراق و در مسیر پیاده روی اربعین به شرح صحن حضرت زهرا(س(و موکب حضرت زهرا(س) در شهر «نجف»، عمودهای ۱، ۲۰۲، ۵۴۶، ۸۲۸ و ۱۱۲۰ در «طریق»، سید جوده، باب بغداد، تل زینبیه، حرم حضرت عباس(ع)، حرم امام حسین(ع)، بین الحرمین (ستاد گمشدگان) و شارع روضتین در شهر «کربلا» و همچنین شهرهای کاظمین و سامرا حضور خواهند داشت تا به سؤالات و مشکلات احتمالی زائرین در این ایام رسیدگی کنند.

در راستای توسعه خدمات دیجیتال، زائران اربعین امسال می توانند در سفر خود به صورت رایگان از ربات راهنمای دیجیتال زایر استفاده کرده و تمامی راهنمایی های لازم را برای رفع مشکلات رومینگ دریافت کنند. برای دسترسی به این سرویس، بازدیدکنندگان می توانند از bot.mci.ir/iraq بازدید کنند.

همراه اولی ها می توانند تمامی اطلاعات و کاتالوگ دیجیتال خدمات به زائرین به همراه نکته های مدیریت هزینه و افزایش امنیت سفر را فقط از طریق مراجعه به صفحه اربعین همراه اول به نشانی mci.ir/roaming-iraq پیگیری کنند.

به نقل از www.entekhab.ir

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا