اخبار روز سینما

ادعای جنجالی محیا دهقانی مبنی بر تحریم حضورش در ناتو توسط حاکمان

محیا دهقانی او به تازگی یکی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران است. صحبت های محیا دهقانی درباره جنجال اخیر تأثیر گسترده ای داشت.

محیا دهقانی متولد 24 ساله دی 1370 بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران و با بازی در سریال پایتخت به شهرت رسید. مصاحبه جنجالی محیا دهقانی به تازگی به یکی از پرطرفدارترین ویدیوهای فضای مجازی تبدیل شده است که در این مقاله به آن می پردازیم.

محیا دهقانی در سری سوم سری ناتو در کنار جواد رضویان، باربد، مهران غفوریان و بیتا سحرخیز به رقابت پرداخت.

بیشتر بخوانید:

فیلم ورزش محیا دهقانی در پارک لو رفت

صحبت های محیا دهقانی درباره جنجال اخیر

مصاحبه جنجالی محیا دهقانی

محیا در تهران به دنیا آمد. او فارغ التحصیل رشته بازیگری است و لیسانس بازیگری را نزد داریوش ارجمند دریافت کرده است. اولین بازی سینمایی او در فیلم شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار بود. قهر و آشتی اولین تجربه او در تلویزیون است.

صحبت های محیا دهقانی درباره جنجال اخیر

او همچنین در سریال تلویزیونی پایتخت 4 در نقش سوزان ظاهر شد. او در فیلم ماجرای نیمروز به کارگردانی محمدحسین مهدویان نقش فریده، شخصیت اصلی زن فیلم را بازی کرد. او برای بازی در فیلم کوتاه باهر به کارگردانی حسن آخوندپور برنده جایزه بهترین بازیگر زن از نهمین جشنواره فیلم ایرانی سانفرانسیسکو شد. دهقانی بعد از پخش فصل دوم نجلا و نقش اول زن در این درام بیشتر شناخته شد.

بیشتر بخوانید:

فیلم جنجالی محیا دهقانی در سالن بدنسازی

مصاحبه جنجالی محیا دهقانی

در زیر گزیده ای از مصاحبه جنجالی محیا دهقانی را مشاهده می کنید:


ویدیو دوم:


ویدئوی سوم:


ویدیو چهارم:


تحریم کارگردانان سینما توسط محیا دهقانی

برجسته ترین اثر سینمایی این بازیگر جوان، شیار 143 به کارگردانی نرگس آبیار است که در آن با بازیگران مشهوری چون مریلا زارعی، گلاره عباسی و جواد عزتی همبازی شده است. کهر و آشتی اولین نمایشی بود که در آن درخشید و توانست تا حدودی خود را به جامعه هنری معرفی کند.

بازی در سریال پرطرفدار و بسیار معروف پایتخت 4 برای او باعث افتخار بود و در سریال انفرادی لیلا که تابستان 1393 از شبکه سوم سیما پخش شد، شاهد نقش آفرینی این بازیگر جوان و با استعداد بودیم. رباط، پرونده مختومه، پر و هر کاری که کردند از آثار فیلم های تلویزیونی و محیا دهقانی، فیلم کوتاه بحران بهار است که پرهزینه ترین فیلم کوتاه ایران شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تحریم کارگردانان سینما توسط محیا دهقانی چه چیزی در فضای مجازی بازتاب گسترده ای دارد؟ نظرات خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

برای خواندن اخبار مربوط به چهره ها بر اساس دسته بندی اخبار مشاهیر و اخبار هنرمندان ترک دیدن. فراموش نکنید که نظرات خود را در مورد این خبر در نظرات بنویسید.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا