اخبار روز سینما

اختلال در بینایی یک بازیگر.

پایگاه تحلیلی خبری پی ام آپ (pmup.ir):

ایسنا: «جودی دنچ» بازیگر ۸۸ ساله انگلیسی برنده جایزه اسکار اعلام کرد که بینایی اش بدتر شده و دیگر سر صحنه فیلمبرداری نمی بیند.

جودی دنچ یکی از مشهورترین و محبوب ترین بازیگران زن بریتانیایی است که به ساندی میرر گفت که هنوز در تلاش برای یافتن راه حل است اما دیگر نمی تواند صحنه را ببیند و فیلمنامه را بخواند.

وی ادامه داد: اگر دیالوگ طولانی داشته باشم برایم سخت است و هنوز راهی پیدا نکرده ام، البته دوستان زیادی هم دارم که فیلمنامه را به من آموزش می دهند.

دنچ مدت‌هاست که درباره تأثیرات پیری بر حرفه‌اش و نیاز به حفظ خطوط قبل از رفتن به صحنه فیلم‌برداری صحبت کرده است. این بازیگر اخیرا در فیلم هایی مانند بلفاست ظاهر شده است که برای آن نامزدی اسکار دریافت کرده است.

با وجود این مسائل، این بازیگر 88 ساله گفت که به کار خود ادامه می دهد زیرا ترس غیرمنطقی از کسالت دارد.

دنچ فعالیت هنری خود را در سال 1957 با بازی در نقش افلیا در نمایش هملت آغاز کرد و از آن زمان تاکنون در ده ها نمایشنامه و موزیکال معتبر به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر انگلیسی اولین بار در سال 1964 در یک فیلم ظاهر شد و با بازی در فیلم هایی چون «هنری پنجم»، «شکسپیر عاشق»، «شکلات»، «ایریس» و چهار فیلم از مجموعه «جیمز باند» به شهرت جهانی دست یافت.

او علاوه بر دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن برای فیلم «شکسپیر عاشق»، برنده یک جایزه تونی و هشت جایزه اولیویه روی صحنه بوده و در چندین سریال تلویزیونی موفق ظاهر شده است.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا