اخبار روز

اخبار مهم در مورد مشاغل جدید در آموزش و پرورش


حمید طریقی حسینی مدیرعامل سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: برای اولین بار در دو دهه اخیر شرایطی فراهم شده تا وزارت آموزش و پرورش نیروی تخصصی توانبخشی مدارس و مراکز استثنایی را جذب کند.

وی افزود: مراکز جامع سنجش، آموزش، توانبخشی و مداخله به موقع اخیرا ایجاد شده و وضعیت مراکز ناتوانی های ویژه یادگیری از نظر عملکرد و ماموریت ارتقا یافته است.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی با اشاره به نیروهای توانبخشی که در سال های اخیر فعال بوده اند، خاطرنشان کرد: اکثر این همکاران به سن بازنشستگی رسیده اند یا از سیستم خارج شده اند و یا تا یکی دو سال آینده باید بازنشسته شوند. جایگزینی آنها، چالشی برای سازمان بوده است.

طرفی حسینی ادامه داد: هزاران ردیف استخدامی از سوی سازمان اداری و استخدامی به آموزش و پرورش استثنایی اختصاص یافته است که مجوز اخذ و اقدامات لازم انجام شد.

وی با اشاره به زمان بندی ثبت نام آزمون ها گفت: از روز جمعه هفدهم شهریور آگهی ثبت نام ۱۴۰۲ از طریق مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir منتشر می شود و متقاضیان می توانند به مدت ۲ هفته در این آزمون ثبت نام کنند.

مدیرعامل سازمان آموزش و پرورش استثنایی تاکید کرد: داوطلبانی را با عنوان مربی برای آموزش معلولان استخدام می کنیم و اینها کاردرمانگر و گفتار درمانگر هستند که باید کار توانبخشی را انجام دهند.

تعریفی حسینی با بیان اینکه آزمون استخدامی 20 یا 21 است مهر برگزار می شود، گفت: کارت ورود به جلسه آزمون 26 مهرماه منتشر می شود، مکان و زمان برگزاری آزمون و حوزه امتحانی در کارت ورود به جلسه متقاضیان مشخص می شود و آزمون انجام می شود. به طور مرکزی در مراکز استان ها.

وی ادامه داد: 40 درصد نمره آزمون است که شرط ورود به مرحله ارزیابی تکمیلی است و 60 درصد نیز از طریق ارزیابی تکمیلی خواهد بود که نمره متقاضی را مشخص می کند، ضمن اینکه از نظر توزیع بر اساس جنسیت، زن و مرد می توانند شرکت کنند. . این آزمون به طور مساوی شرکت کنید.


آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا