اخبار ورزشی

اخبار داغ گل محمدی از بمب نقل و انتقال پرسپولیس!/جزئیات

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته توانست پرسپولیس را قهرمان فوتبال باشگاهی کشور کند، از این رو تداوم حضور او در این تیم برای هواداران این تیم اهمیت زیادی پیدا می کند. یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصمیم گرفت پس از تعطیلات در این تیم بماند تا از تمایل خود برای تقویت این تیم به باشگاه خبر دهد. یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس لیست خرید بازیکنان خود برای فصل آینده را تغییر داد. لیست ممکن یحیی گل محمدی برای فصل بعد تنظیم شده است.

 

لیست انتقال یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مشخص شد و اسامی بازیکنان ورودی و خروجی مشخص شد. یحیی گل محمدی پس از پایان تعطیلات در اولین گام لیست تمدیدهای اولویت دار را به باشگاه ارائه کرد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس چند سال پیش با جدایی از این تیم قصد داشت بازیکنی را جذب کند که جنجالی شد و خبرساز شد.

او پس از تعطیلات تصمیم گرفت در این تیم بماند تا تمایل خود را برای تقویت این تیم به باشگاه اعلام کند. گل محمدی تمدید قرارداد با بازیکنان این تیم را در اولویت قرار داد اما در مرحله اول جذب بازیکن می خواست با سه بازیکن جذب کند. سرمربی پرسپولیس ابتدا لیست مشخصی را در اختیار این باشگاه قرار داد اما بعداً آن را تغییر داد و نام یکی از جنجالی ترین بازیکنان سابق پرسپولیس را درج کرد.

شجاع خلیل زاده مدافع سابق پرسپولیس که جدایی‌اش از این باشگاه ناراحتی بخش قابل توجهی از طرفداران را به دلیل ترک سرخپوشان در آستانه فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ آسیا به همراه داشت در لیست فعلی خریدهای یحیی برای پرسپولیس قرار دارد.

جدایی خلیل زاده از پرسپولیس، درگیری های رسانه ای این مدافع با رسول پناه سرپرست وقت باشگاه و همچنین بوسه این بازیکن بر روی لوگوی باشگاه الریان قطر پس از پیوستن به این تیم از دلایل تبدیل شدن او به این تیم بود. از بازیکنان جنجالی فوتبال ایران.

این در حالی است که مرتضی پورعلی گنجی و گئورگی گولسیانی در قلب دفاع این تیم در فصل گذشته آماری مطلوبی از خود بر جای گذاشتند تا پرسپولیس تنها ۱۳ گل خورده داشته باشد.

خلیل زاده پس از بازی در تیم الریان راهی الاهلی شد. او اکنون در شرایطی در لیست خرید یحیی قرار دارد که باشگاه الاهلی قطر حاضر به تمدید قرارداد او برای فصل آینده نشد تا این بازیکن در لیست مازاد قطر قرار گیرد.

همچنین خلیل زاده به دلیل مصدومیت در جمع بازیکنان تیم ایران برای حضور در تورنمنت کافا حضور نداشت اما حالا گل محمدی تصمیم به جذب این بازیکن گرفته است.

باید دید تصمیم یحیی برای قرار دادن خلیل زاده در لیست خرید تیمش به دلیل جدایی قریب الوقوع پورعلی گنجی یا گولسیانی است یا اینکه او قصد دارد خلیل زاده را در پست دفاع کناری بازی دهد.

لیست بازیکنان جدید و  اخراجی یحیی گل محمدی لو رفت

لیست احتمالی یحیی گل محمدی برای فصل آینده مشخص شد و نام بازیکنان ورودی و بازیکنان خروجی مشخص شد.

فرهیختگان با اشاره به اعلام یحیی گل محمدی مبنی بر اعلام ۳ اسم به باشگاه برای جذب در فصل نقل و انتقالات پرسپولیس، نوشته است این سه نفر از میان این بازیکنان هستند:

-یاسین سلمانی

-شهریار مغانلو

-رضا شکاری

-محمد خدابنده لو

-کنعانی زادگان (به شرط جدایی پورعلی گنجی که با این بازیکن دارای اختلاف است)

این روزنامه خروجی های پرسپولیس را هم به این شرح معرفی کرده:

-امید عالیشاه

-دیاباته

-سیامک نعمتی

-کامیابی نیا

-پریرا

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا