اخبار روز

اخبار داغ: میلیون ها سهم در حساب سهامداران تا 20 مهر

تعدادی از افراد در سال 2005 موفق به دریافت سهام نشدند. مابقی سهام اعم از افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد، سازمان بهزیستی و سه دهم درآمد امسال صاحب سهام خواهند شد. سهامداران به زودی واریز می شوند. مالک سهام عدالت می توانید از بانک ها وام های کوچک بدون وثیقه بگیرید

سهام عدالت به زودی پرداخت خواهد شد. حقوق صاحبان سهام مقدار زیادی نیست. ارزش سهام برای سهامداران مهم است. سهام عدالت بر اساس ارزش معاملات مربوطه تعیین می شود. جزئیات جدید در مورد سود سهام را بخوانید.

واگذاری سهام متوفی به وراث موضوعی است که با تصمیم رئیس سازمان بورس با تاخیر صورت گرفته است. شهریور گزارش شده است که مطالعات بعدی این را نشان می دهد مهر این سامانه تا یک ماه دیگر به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: قوه قضائیه باید به امانت داری خدمتی ارائه کند که متوفی را شناسایی کنند و اطلاعات را در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم بر اساس گواهی انحصار وراثت اعلام شده از سوی قوه قضائیه به پرونده ها رسیدگی کنیم و زیرساخت های خدماتی که ارائه می کنند می تواند. را به ما بسپارید اجرا کنید ما پیگیر این موضوع هستیم و این یکی از خواسته های متولیان بازار سرمایه و سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار است.

خبر خوب در مورد سهام برای مردم

معرفی سیستم انتقال سهام سرمایه به وراث که تا سال 12 همچنان در هاله ای از بلاتکلیفی بود. بهمن 1401 محمد کاظمی فرد رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه درباره مشخصات فردی سهامداران متوفی سامانه سهام عدالت به صورت الکترونیکی گفت: سازمان ثبت احوال کشور این خدمت را ارائه می دهد و اطلاعات متوفی را به صورت آنلاین در اختیار دارد. .

وی افزود: داده های خدمات انحصار وراث را در اختیار سازمان بورس قرار داده ایم تا سهام متوفیان به خانواده هایشان واگذار شود. این داده ها به صورت وب سرویس در اختیار سازمان بورس قرار می گیرد و در سیستم های آن قابل استفاده است.

اما برخلاف اظهارات رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه مبنی بر اینکه مشخصات کامل متوفیان به دلیل فرآیند انحصار وراثت در اختیار سازمان بورس قرار گرفته است، تحویل آمار متوفی الزامی است. مركزي در گفت و گو با رسانه ملي تصريح كرد: فوت شدگان مربوط به سال 1384 مي باشد، از سال 1386 فقط بر اساس خدمت به سازمان عكس ارث ارائه مي شود و از سال 1386 عملاً ارائه نشده است. ثبت شده است.» تعداد متوفیان.

سازمان بورس و اوراق بهادار بهادر به منظور تسریع در روند راه اندازی سامانه واگذاری سهام متوفیان به وراث، بار دیگر زیرساخت های فنی را تغییر داد و طرح دیگری را به شورای عالی بورس ارائه کرد. سهام بر اساس گواهی انحصار وراثت باید از طریق شعب کارگزاری انجام شود.

سامانه ای که رئیس سازمان بورس عشقی در آخرین نشست خبری خود در زمان عملیاتی شدن فرآیند خود بیان کرد. اسفند 1401 خطاب کرده بود: حداکثر تا 2-3 ماه آینده این موضوع قطعی می شود و این جابجایی های اجباری می تواند انجام شود.

سه ماه گذشت و خبری از تعیین تکلیف سامانه واگذاری سهام قانونی به وراث نشد. باشگاه خبرنگاران جوان برای اطلاع از آخرین جزئیات هشتم از رئیس سازمان بورس سوال کرد شهریور عشقی همچنین بیان کرد: موضوع واگذاری دارایی وراث سهام سهام و بحث باقی ماندن سود در حساب های سپرده مرکزی پس از فوت فرد به زودی حل می شود.

وی افزود: سامانه آماده شده و تلاش برای تکمیل آن است شهریور اعلام می کنیم وراث متوفی با در دست داشتن مدارک لازم با شرکت های کارگزاری تماس بگیرند. همینطور مذاکراتی که با دادگستری داشتیم که دفاتر الکترونیکی دادگستری یک بار دیگر تمایل خود را برای حمایت از این روند در نهایت ابراز امیدواری کردند. شهریور این روند آغاز خواهد شد.

شهریور تمام شد و فصل پاییز شروع شد اما خبری از سامانه واگذاری سهام سرمایه به وراث نیست! باشگاه خبرنگاران جوان نیز به عملیاتی شدن این سامانه رسیدگی کرد. در نهایت، مطالعات پیگیری نشان داد که در مهر در ماه جاری این سامانه به بهره برداری می رسد.

اکنون باید منتظر پایان نظام واگذاری سهام عدالت به وراث باشیم، سوالی که بسیاری از مردم انتظار شفاف سازی درباره آن را دارند. مهر آیا این ماه اجرایی می شود یا به تاریخ دیگری موکول می شود؟

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان واریز مبلغی به عنوان سود سهام به حساب سهامداران صحت ندارد اما قطعا این موضوع در دستور کار دولت مستقر است.

به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان در گفت وگو با فارس در رشت، با اشاره به اینکه اخیراً پیامک ها و تماس هایی با من و برخی دیگر از همکاران برای بررسی صحت یا عدم صحت فاز جدید سود سهام عدالت برقرار شده است. هر از گاهی شاهد این بوده ایم که چنین بحث های قابل تاملی مطرح می شود.

وی با بیان اینکه قطعا پرداخت سود سهام در دستور کار دولت مستقر است، گفت: بر اساس آمارهای موجود از مراحل پرداخت سود سهام توسط دولت آقای رئیسی، شاهد هستیم که در دوره این دولت. سود سهام در تاریخ های خاصی پرداخت می شود و نسبت به دولت های قبلی چندین برابر افزایش می یابد.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری گیلان با تاکید بر اینکه زمان واریز مرحله جدید سود سهام به طور قطع از طریق رسانه ها اعلام می شود، تصریح کرد: پیامک ها و تماس های اخیر در این خصوص صحت ندارد و برخی از تقلب ها را مد نظر قرار می دهد. که وجود داشته و در گذشته با این عناوین انجام شده است، امیدوارم استانی های عزیز در این زمینه دقت بیشتری داشته باشند.

قنبرپور با تاکید بر اینکه مراحل ثبت نام مجدد سهام باقیمانده هنوز آغاز نشده است، افزود: به همین دلیل افراد از ثبت نام، بی توجهی به پیامک ها مبنی بر شروع فرآیند ثبت نام مجدد و در اختیار گذاشتن اطلاعات شخصی خود با افراد ناشناس خودداری کنند. ./فارس

مهدی حاجی وند در برنامه جدول اقتصادی شبکه خبر که با موضوع سهام برگزار شد، گفت: از سال 85 تا 94 نزدیک به 50 میلیون نفر به شرط اینکه نتوانند ظرف 10 سال سهام خود را بفروشند، سهام دریافت کردند. قرار است سود حاصل از این سهام صرف پرداخت اقساط وی شود. چند سالی است که صاحبان سهام سهام عدالت سالانه سود سهام خود را دریافت می کنند.

دستیار ویژه و مشاور رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مسائل مربوط به سهام افزود: در سال های اخیر بحث تخصیص سهام به سهامداران بازمانده یا جدید و اعضای تحت پوشش آن مطرح شده است. کمیته امداد و سازمان بهزیستی و همچنین بخشی از ایثارگران باید سهام عدالت باشند. به گفته وزیر اقتصاد، این دسته از مشمولان حدود 5 میلیون نفر هستند.

وی افزود: البته این بحث یکی دو سال است که ادامه دارد چون با توجه به منابع، عادلانه نیست که هر کدام 10 میلیون تومان به 5 میلیون نفر بدهیم. البته طبق اعلام وزیر امور اقتصادی اخیرا نامه هایی در این زمینه نوشته شده است.

حاجیوند همچنین در خصوص سازوکار شناسایی و تخصیص سهام سرمایه به بازماندگان سهام سرمایه اذعان داشت: اطلاعات مشمولان کمیته امداد، سازمان بهزیستی و همچنین ایثارگران فاقد سهام سرمایه به صورت خودکار توسط سازمان دریافت می شود. سازمان خصوصی‌سازی از نهادهای ذیربط و پس از بررسی، با تخصیص منابع، سهام عدالت به این افراد تخصیص می‌یابد.

سود سهام چه زمانی پرداخت می شود؟

وی در خصوص زمان و میزان احتمالی تقسیم سود سهام جدید نیز توضیح داد: در مجامع شرکتی به روش سنتی این سود ثبت و دریافت می شود و پس از ابلاغ به حساب افراد واریز می شود. جلسه برگزار می شود. نمی توان تخمین دقیقی از اندازه و زمان سود سهام داد و مردم باید منتظر بمانند. در نهایت سهامداران باید مراقب باشند اخبار مربوط به سهام عدالت را فقط از منابع رسمی دنبال کنند.

مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام گفت: در حال حاضر ثبت سهام انجام نمی شود. سهامداران باید اخبار مربوط به سهام عدالت را فقط از منابع رسمی دنبال کنند.

تاریخ دقیق پرداخت سود سهام مشخص شد. سود سهام در سال آینده چقدر خواهد بود؟ افزایش سود سهام در سال آینده آیا سود سهام در تاریخ مشخص شده پرداخت می شود؟ ذینفعان سود سهام چه کسانی هستند؟

حاجیوند مشاور رئیس سازمان بورس در امور سهام گفت: سهامداران برای دریافت سود سهام نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و افرادی که سال گذشته سود سهام خود را دریافت کرده اند نیز می توانند امسال آن را دریافت کنند.

وی در ادامه توضیح داد: «ممکن است برخی از افراد شماره شبای بانکی مسدود شده داشته باشند. آنها می توانند شماره شبای جدید خود را از طریق سامانه سجام وارد کرده و بر اساس اعلام رسمی رسانه های معتبر و رسمی منتظر برنده امسال باشند.

اخبار مهم تقسیم سود سهام برای سهامداران

حاجیوند در خصوص ثبت سهام نیز گفت: در حال حاضر ثبت نامی برای سهام صورت نمی گیرد، اینکه برخی سایت ها آگهی های ثبتی را نشان می دهند کاملا تقلبی است و نباید هیچ گونه هزینه و مدرکی برای ثبت ارائه کرد.

وی در خصوص زمان و میزان احتمالی تقسیم سود سهام جدید نیز اظهار داشت: به صورت سنتی در مجامع صاحبان سهام، این سود تعیین و پس از ابلاغ به شرکت واریز می شود تا حساب افراد توسط افراد ایجاد شود. واریز تا زمان برگزاری جلسات امکان پذیر نیست. او برآورد دقیقی از میزان و زمان سود سهام عدالت ارائه کرد و مردم باید در جریان باشند. در نهایت سهامداران باید مراقب باشند اخبار مربوط به سهام عدالت را فقط از منابع رسمی دنبال کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا