اخبار روز

احکام رتبه بندی فرهنگیان بازنشسته صادر نشد! / سپرده کاهش یافت


به گزارش پی ام آپ به نقل از اندیشه معاذ، قانون احراز صلاحیت معلمان به صراحت بیان می کند که از 31 شهریور 1400 کلیه معلمان فعال و بازنشسته مشمول قانون احراز صلاحیت هستند. صندوق بازنشستگی کشوری از اعمال رتبه بندی بازنشستگان به دلیل عدم پرداخت حق بیمه کارکنان آموزش و پرورش ابراز تأسف می کند. در اندیشه معاصر به این پرسش توجه کرده ایم که در ادامه می خوانید.

محمد وحیدی، عضو ناظر مجلس در کمیسیون تدوین آیین نامه اجرایی احراز صلاحیت معلمان می گوید: جلسات متعددی با کمیسیون آموزش با حضور کمیسیون آموزش مجلس برای پیگیری حقوق معلمان برگزار شده است. بازنشستگان فرهنگیان و وزیر آموزش و پرورش و صحرایی در نهایت اعلام کردند که نامه این وزارتخانه برای صدور احکام بازنشستگان به صندوق بازنشستگی ارسال شده است.

اگرچه وزارت آموزش و پرورش سهم صندوق بازنشستگی سال های 1401 و 1402 و اخیراً 6 ماهه دوم سال 1400 را پرداخت کرده است، اما صندوق باز کشوری این موضوع را به دلیل عدم پرداخت سهم کارکنان (معلمان) گروگان گرفته است. پرداخت شده و حکم بازنشستگان با رتبه بندی تطبیق داده نشده است.

قانون صلاحیت تدریس به وضوح مشخص می کند که از 31 شهریور 1400 همه معلمان فعال و بازنشسته مشمول قانون احراز صلاحیت هستند یعنی حقوق هرکسی که از این تاریخ بازنشسته شده باید بر اساس حکم صلاحیت باشد اما سازمان بازنشستگی از اعمال حکم بازنشستگان بر اساس صلاحیت خودداری می کند. سیستم.

وحیدی تاکید کرد: امیدواریم با تغییر مدیرعامل سازمان بازنشستگی احکام احراز صلاحیت بازنشستگان هر چه سریعتر صادر شود.

در صورت عملی شدن این وعده، حکم قریب به 100 هزار فرهنگی بازنشسته سه سال اخیر بر اساس رتبه بندی صادر و در دوران بازنشستگی از حکم رتبه بندی برخوردار می شوند./نور نیوز

چرا برای بازنشستگان 1401 حکم طبقه بندی صادر نشده است؟

تصمیمات مربوط به صلاحیت بازنشستگان مهر 1401 که شامل رتبه 12 ماهه شما می شود صادر نشده و فقط احکام کارمندی صادر شده است. آبان پرداخت خواهد شد.

چرا این همه بی عدالتی و ظلم نسبت به بازنشستگان…!؟

قول هایی در مورد…!

چرا تکلیف حروف و حدیث این پایه را برای همیشه توضیح نمی دهید؟/صدای معلم

پاییز رتبه اول و در ادامه این داستان تکراری زمستان یک رتبه، بهار یک رتبه، تابستان یک رتبه تا بحث آخرالزمانی رتبه بندی تمام شود! این نوع معاینه و بررسی رتبه چه معنایی جز توهین به شخصیت معلم دارد؟


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا