اخبار روز سینما

احتمال پیوستن جنا اورتگا به قسمت دوم فیلم Beetlejuice به کارگردانی تیم برتون

احتمال پیوستن جنا اورتگا قسمت دوم فیلم Beetlejuice به کارگردانی برتون: اگر طرفدار واقعی سینما به احتمال زیاد فیلم بیتل‌جوسBeetlejuice 1988) به کارگردانی «تیم برتون» را بارها اید و خوشحال شد که قسمت دوم این فیلم با نام نام نام. بیتلجوس ۲ (Beetlejuice 2) پس از سال ها در دست ساخت قرار گرفته است. در ادامه این خبر اخباری که تا کنون از این فیلم منتشر شده است را مرور می کنیم.

مکانی که در اطلاعیه آخرین ساخته تیم برتون با نام ونزدی (چهار شنبه) مدتی پیش از طریق نتفلیکس منتشر شد و موفق شد به یکی از موفق ترین سریال های پلتفرم تبدیل شود. اگر سریال را ببینید بی شک از بازی نقش اول این سریال یعنی جنا اورتگا »نیز لذت برده شده است. آخراً هالیوود طی خبری اعلام کرده است که جنا در حال گفتگو است تا به جمع این فیلم بپیوندند.

اگر این ها با موفقیت به پایان برسند و بازیگر در این فیلم بپیوندد، نقش دختر دختر لیدیا دیتش دیتش دیتش دیتش لیدیا لیدیا لیدیا لیدیا لیدیا لیدیا لیدیا لیدیا لیدیا لیدیا نقش در فیلم اصلی «وینونا رایدر» نقش لیدیا دیتش را بازی کرده بود.

خبر خوب دیگری که مورد بحث قرار گرفته است، کارگردانی این فیلم می باشد. طبق خبری که ریپورتر منتشر کرده است می توان کارگردانی قسمت دوم این فیلم نیز شخص تیم تیم برتون »انجام خواهد شد.

همچنین در جا دارد اشاره کنیم که در این نیز مایکل کیتون کیتون نقش بیتل‌جوس را را ایفا خواهد کرد.

تا لحظه انتشار خبر در تاریخ ۲۰ اسفند سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعاتی در این مورد به بیرون درز پیدا نکرده است و می‌تواند فیلمبرداری فیلمبرداری این فیلم از شهریور شهریور آغاز شود.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا