اخبار روز

احتمال وقوع باران و رگبار در تهران!/ جزئیات

منطقه شمالی، به‌خصوص در ارتفاعات استان تهران، در برخی ساعت‌ها از بارش باران، گاهی رگبار و رعد و برق، و وزش باد شدید به‌طور موقتی، با گاهی مه و محدودیت دید، پیش‌بینی می‌شود.

به گفتهٔ ادارهٔ کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران در بخشی از بعدازظهر و شب، همراه با ابرهایی قسمتی تا نیمه ابری و باد، افزایش ابرها، بارش باران گاهی به همراه رعد و برق و افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

با توجه به گزارش ایسنا و بررسی نقشه‌های پیش‌بینی و تحلیل الگوهای عددی، وضعیت آب و هوای استان تهران از امروز تا چهارشنبه (۱۶ تا ۱۸ مردادماه) با الگوی متناوب بارش‌های آسمانی، ابرهایی قسمتی تا نیمه ابری و باد، افزایش ابرها، بارش‌های باران گاهی به همراه رعد و برق و افزایش سرعت باد پیش‌بینی می‌شود.

در مناطق شمالی، به‌ویژه در ارتفاعات استان، بارش باران، گاهی رگبار، رعد و برق، و باد شدید به‌طور موقتی و در برخی ساعت‌ها، همراه با مه و محدودیت دید، قابل انتظار است.

وزش باد شدید گاهی اوقات بسیار شدید، افزایش موقت گرد و غبار، وخامت نسبی کیفیت هوا و دید محدود دیگر در نیمه جنوبی قابل انتظار نیست.

هوای پایدار و آسمان صاف تا نیمه ابری برای استان در روزهای پنجشنبه و جمعه (19 و 20 مردادماه) با افزایش ابر همراه با وزش باد پیش بینی می شود.

با توجه به اطلاعات ارائه شده توسط ادارهٔ کل هواشناسی استان تهران، در طول ۲۴ ساعت گذشته، شهریار و چیتگر به عنوان داغترین مناطق استان تهران با دمای بیشینه ۳۹ درجه سانتیگراد گزارش شدند.

طبق پیش‌بینی‌های ادارهٔ هواشناسی، آسمان تهران در روز فردا، یعنی ۱۷ مردادماه، از نیمه ابری تا ابری متغیر خواهد بود؛ همراه با گاهی رعد و برق و وزش باد شدید، دمای کمینه ۲۹ درجه سانتیگراد و دمای بیشینه ۳۶ درجه سانتیگراد.

در روز چهارشنبه، به مدت ۲۴ ساعت، آسمان تهران از طریق پیش‌بینی هواشناسی، از صاف تا قسمتی ابری تغییر خواهد کرد؛ همراه با گاهی وزش باد و افزایش سرعت باد در بعدازظهر. دمای کمینه در این روز ۲۸ درجه سانتیگراد و دمای بیشینه ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا