اخبار روز سینما

احتمال ساخت ماموریت غیرممکن 9 با تام کروز تایید شد!

ما سعی کردیم در مقاله احتمال ساخت ماموریت غیرممکن 9 با تام کروز تایید شد!

نیاز شما را برآورده کنیم چون نیاز است تا از اخبار روز با خبر باشید و همچنین خوشحال خواهیم شد که نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید

طبق اعلام کریستوفر مک کوری کارگردان فیلم Mission Impossible، این تیم علاوه بر قسمت های هفتم و هشتم این فیلم قصد دارد تا ساخت فیلم ماموریت غیرممکن 9 نیز داشته باشند

به تازگی فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One برای گروهی از منتقدان اکران شد که واکنش های اولیه بسیار مثبتی داشت و این فیلم اکشن را به یکی از بهترین فیلم های سال. حالا کریستوفر مک‌کاری، کارگردان فیلم Mission Impossible 7 طی مصاحبه‌ای با Fandango تایید کرد که قسمت‌های هفتم و هشتم Mission Impossible قرار نیست داستان اتان هانت را به پایان برسانند و اعلام کرد که از قبل ایده‌ها و برنامه‌هایی برای آن دارند. ساخت فیلم ماموریت غیرممکن 9 در سر داشته باشد

لازم به ذکر است که Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One قرار است در 14 جولای (23 ژوئیه 1402) اکران شود و پس از آن Mission: Impossible – Dead Reckoning Part Two در تاریخ 28 ژوئن 2024 (8 ژوئیه 1402) 1403 ). ) پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین تریلر فیلم Mission Impossible 7 منتشر شد [+ویدیو]

ساخت ماموریت غیرممکن 9 را تایید کنید

طبق جدیدترین اخبار تلویزیون و سینما، به نظر می رسد که قسمت دیگری از فیلم Mission Impossible علاوه بر قسمت های 7 و 8 در راه است. در این بین بسیاری فکر می کردند که Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One و Mission: Impossible – Dead Reckoning دو احتمالاً پایان ماجراجویی اتان هانت خواهد بود.

ساخت فیلم Mission Impossible 9

می توان گفت که در قسمت هفتم و هشتم فیلم. ماموریت غیرممکن بازیگرانی مانند تام کروز، ربکا فرگوسن، هیلی آتول، اسای مورالس، پم کلمنتیف، شی ویگهام، سایمون پگ، هنری چرنی، ونسا کربی، وینگ ریمز، کری الوز، ایندیرا وارما، راب دلانی، چارلز پارنل، مارک گاتیس، هولیت، نیک آفرمن، جانت مک‌تیر، هانا وادینگهام و ماریلا گاریگا همگی نقش‌هایی را ایفا کرده‌اند. کریستوفر مک کوری که پیش از این کارگردانی و تدوین فیلمنامه Mission Impossible: Rogue Nation و Mission Impossible: Fallout را بر عهده داشت، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه دو قسمتی Mission: Impossible – Dead Reckoning کار کرده است.

ورایتی قبلا گزارش داده بود که دو قسمت Dead Reckoning احتمالاً پایان حماسه اتان هانت را نشان می دهد، اما ظاهرا اما مک کوری و تام کروز در حال حاضر برنامه های دیگری دارند. با این حال، باید توجه داشت که حتی فیلم بسازن ماموریت غیر ممکن 9 این تصمیم قطعی نیست و فعلاً فقط یک ایده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ساخت فیلم ماموریت غیرممکن 9 چیست؟ نظرات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید. اخبار سینما و تلویزیون. به موارد تکراری بچسبید.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا