اخبار روز سینما

مژده به هوادران سریال زیر خاکی! / ساخت فصل جدید زیر خاکی در سال 1403!

زیر خاکی یکی از سزیال‌های محبوب تلویزیون ایران است که در سال 1399 برای اولین بار پخش شد. در صحبت های شنیده شده گفته شده است که فصل جدید این سریال قرار است در سال 1403 پخش شود.

روز دوشنبه 27 شهریورماه خبری منتشر شد که سیمافیلم ساخت فصل چهارم «زیرخاکی» را در دستور کار خود دارد. سریالی به کارگردانی جلیل سامان با بازی پژمان جمشیدی و ژاله صامتی که به عنوان یکی از کمدی های موفق سال های اخیر تلویزیون شناخته می شود.

به گزارش پی ام آپ، به نقل از مهر، سیمافیلم در نظر دارد چندین سریال تولید کند که برخی از آنها سریال هایی هستند که سابقه رسیدن به فصل های برتر را دارند. بر اساس این گزارش، فصل چهارم زیرخاکی یکی از این آثار است.

فصل اول این سریال اردیبهشت ماه سال 1399 پخش شد و آنقدر توجه مردم را به خود جلب کرد که یک سال بعد فصل دوم آن ساخته شد و در نوروز 1401 به فصل سوم رسید.

در عین حال رسانه های مختلف مدام تاکید می کردند که «زیرخاکی» یکی از سریال هایی است که قابلیت رسیدن به فصل های بالاتر را دارد و جلیل سامان می تواند هر از چند گاهی از جذابیت زوج پژمان جمشیدی و ژاله صامتی استفاده کند.

شایان ذکر است که جمشیدی اخیراً در گفت وگویی که با عادل فردوسی پور منتشر کرده، تاکید کرده است که بهترین کار کارنامه اش «زیرخاکی» است و شخصیت فریبرز باغ بیشه را خیلی دوست دارد. او نگفت که آیا ماجرای فریبرز ادامه خواهد داشت یا خیر.

هیچ خبر ملموسی از کارگردان، بازیگران و مدیران تلویزیون درباره ساخت نهایی فصل چهارم این سریال در دست نیست. اما طبیعتاً مردم از تولید این فیلم قدردانی خواهند کرد.

مژده به هوادران سریال زیر خاکی! / ساخت فصل جدید زیر خاکی در سال 1403!

داستان سریال «زیرخاکی» از دهه 50 شروع شد و تا دهه 60 و روزهای جنگ ایران و عراق ادامه داشت. داستان حکایت از آن داشت که شخصیتی ساده لوح به نام فریبرز که خود را متخصص در امور زیر خاکی می دانست، در هر دوره توسط گروهی مورد آزار قرار می گرفت و زندگی اش به نحوی با اتفاقات عجیبی می گذشت.

حال باید دید آیا تصمیم برای ساخت فصل چهارم این سریال قطعی است یا خیر، جلیل سامان در این فصل دست روی چه دهه ای خواهد زد و فریبرز باغ بیشه با چه ماجراهایی روبرو خواهد شد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا