اخبار روز سینما

احتمال تقسیم فصل سوم سریال The Witcher به دو بخش

«فلوریان زلر» کارگردان تازه نفسی است که به سرعت در حال پیشرفت است، پدر (پدر 2020) اولین فیلم این کارگردان بود که موفق شد و دو اسکار بازیگر نقش اول مرد و بهترین اقتباسی را برای زلر و آنتونی هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز هاپکینز برای فیلم دوم این کارگردان به نام پسر (2022 هستند) که در جشنواره تونیز و تورنتو نمایش داده می شود به شدت مورد قرار گرفته و تحسین شده است.

به تازگی زلر پروژه جدید خودش را اعلام کرده است، پروژه‌ای که تا حدودی همه را شوکه ک برعکس چیزی بیشتر از ما انتظارش را داشتیم این پروژه از نمایشنامه خودش را به نام «مادر» نمی‌دانست و نمی‌خواست این را بیاورد که حتی فیلم هم نمی‌شد. سومین پروژه کارگردان سریال اقتباسی خواهد بود از نمایشنامۀ ایتالیایی سه‌گانۀ لیمن لیمن لیمن نویسندگی نویسندگی استفانو ماسینی ماسینی ماسینی ماسینی ماسینی ماسینی استفانو استفانو استفانو این سریال تولید کننده شرکت «بلو مورنینگ پیکچرز» خواهد بود که زلر جدیداً آن را ثبت کرده است.

این نمایشنامه برادر مهاجر را روایت می‌کند که به آمریکا می‌آیند یک شرکت سرمایه‌گذاری ایجاد می‌کند و این شرکت در سال ۲۰۰۸ از هم می‌پاشد و به دنبال آن بحران مالی عظیمی است.

فلوریان زلر نویسنده و فیلمنامه نویس فرانسوی از سال ۲۰۰۲ فعالیت خود را آغاز کرده است. این هنرمند تا به حال موفق به دریافت بسیاری از جایزه های اینترالیه جایزه مولیر شده است. این کارگردان چندی پیش وارد عرصه سینما شد و شروع به شدت موفق کرد که همچانامن اداداد.

همه مشتاق تا ببینید آیا زلر در اولین ساخت سریالش هم مانند تئاتر سینما موفق خواهد بود یا خیر. زلر به علاوه کارگردانی این سریال همچنین فیلمنامه را هم خواهد نوشت. هنوز اطلاعاتی بیشتر درمورد این پروژه منتشر نشده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا