اخبار روز سینما

احتمال اکران فیلم جدید کریستوفر نولان با نام Oppenheimer در جشنواره کن

فیلم جدید Lord of the rings رسماً در دست قرار گرفت: نمی توان طرفدار حلقه ها بود و از خبری اخیراً منتشر شد خوشحال نشد ؛ . آخریناً اخباری منتشر شده اند که اعلام می کنند دو کمپانی برادران وارنر دیسکاوری »و« سینمای نیو لاین »قراردادی چند ساله با گروه گروه امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر امبریسر. در ادامه بیشتر این خبر را بررسی کرد.

عنوانی که سه گانه اصلی این مجموعه فیلم کارگردانی پیتر جکسون جکسون موفق به دریافت جایزه اسکار شدند که از این اسکارها مربوط به فیلم فیلم فیلم فیلم فیلم ارباب حلقه‌ها: بازگشت پادشاه (The Lord of the Rings: The Return of the King 2003). چندین سال از این مجموعه فیلم، دوباره برای ساخت مجموعه فیلم های با جکسون همکاری کرد.

مجموعه فیلم ارباب حلقه ها ما را به دنیای مرموز جی آر آر تالکین می گویند که از آن موجود است و در این داستان لایه های بسیاری داستان های زیادی وجود دارد که می توانند داستان های زیادی دارند.

«لی گین چارد» مدیر عامل امبریسر در بیانیه ای اعلام کرده است که: «با توجه به ادغام شدن ما با میدل‌ارث اینترپرایسز اینترپرایسز»، بسیار از آغاز این مسیر به همراه نیو نیو لاین سینما و برادران وارنر خوشحال هستیم و هیجان زده هستیم. که که که که که که که که که که که که دنیای غیرقابل مقایسه تالکین را به روش های هیجان انگیز به روی پرده های سینما بهاو.”

گینچارد در صحبت هایش گفته است: “سازندگان می دانند این آثار چقدر با ارزش و استودیو ها برنامه دارند به گذشته احترام می گذارند و پایبندی به قوی ترین سطح کیفیت و ارزش های تولید نگاهی به آینده داشته باشند.”

همچنین در اخبار اعلام شده است که در این، سازندگان قرار نیست هیچ عنوان نگاهی دوباره به آثار جکسون داشته باشد و قرار باشد خط داستانی را دنبال کنید.

و همچنین بدانیم که این خبر همزمان با بازگشت آلن هورن هورن به شرکت برادران وارنر اعلام است، سه گانه ارباب حلقه ها و هابیت در دوران مدیریت او ساخته شده است.

تا لحظه این خبر در تاریخ ۵ سال ۱۴۰۱ هیچ اطلاعات دیگری درمورد پروژه به بیرون درز پیدا نکرده است.

تحریریه بازتاب آنلاین

من امیر هستم از کرمان و خیلی خوشحالم که میتونم از طریق بازتاب آنلاین صدای رسای اخبار ایران و جهان باشم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دکمه بازگشت به بالا