اخبار روز سینما

توییت تامل‌برانگیز “ترلان پروانه” بعد از شکست عشقی!/ مخاطب این توییت چه کسی می‌تواند باشد؟

در چند هفته اخیر، شایعاتی درباره رابطه عاشقانه بین ترلان پروانه و یکی از خواننده‌های ایرانی در دست گسترش است. تا به حال، بازیگر مذکور به این شایعات واکنش نشان نداده بود، اما با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش، فعالیت خود را آغاز کرد و به این شایعات پاسخ داد. او نوشت: ادمی که از همه ناراحت بودی بهش پناه میبردی میشه دلیل ناراحتیت!

اثر ترلان پروانه پس از شکست عشقی پیدا شد/ اعتراف بازیگر زن! + عکس

اثر ترلان پروانه پس از شکست عشقی پیدا شد/ اعتراف بازیگر زن! + عکس

اثر ترلان پروانه پس از شکست عشقی پیدا شد/ اعتراف بازیگر زن! + عکس

سن ترلان

ترلان پروانه در تاریخ ۱۸ تیر ۱۳۷۷ در شهر شیراز به دنیا آمد. او دارای مدرک لیسانس در رشته گرافیک است و از سه سالگی به عنوان بازیگر در تبلیغات شامپو وارد دنیای دوربین شده است.

آغاز بازیگری ترلان پروانه

در سن سه سالگی، ترلان پروانه برای اولین بار توسط یک خانم در فرودگاه ملاقات شد. این خانم به مادر ترلان پیشنهاد بازی در یک تیزر تبلیغاتی داد و مادر ترلان با علاقه این پیشنهاد را قبول کرد. علت این علاقه، فعالیت هنری مادر ترلان در زمینه تئاتر در دوران دانشجویی بود. ترلان در مدت هفت ماه حضور خود در صنعت تبلیغات، در ۱۱۴ تیزر جلوی دوربین حضور یافت و سپس به برنامه‌های آموزشی شبکه جام جم و شبکه یک دعوت شد.

 

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا