اخبار روز سینما

اتفاق عجیبی در قسمت پایانی «صدای جادویی» افتاد. بی توجهی به استاد محمدرضا شجریان; ممیزی ها یا عوامل مفقود شده

فینال برنامه استعدادیابی «صدای جادویی» پنجشنبه شب گذشته پخش شد که در آن اتفاق عجیبی رخ داد، برخی از شرکت کنندگان در فینال که متعلق به گروه رضا یزدانی بودند به شهر توس و بر سر مزار فردوسی رفتند، اما آنجا هیچ تصویری از ادای احترام ایشان به استاد محمدرضا شجریان که مزار ایشان در قبرستان است ثبت نشده است.

به گزارش پی ام آپ، در ابتدای اختتامیه «صداهای جادویی» مستندی پخش شد که در آن اعضای گروه رضا یزدانی تصمیم می گیرند سفری کوتاه به مشهد مقدس داشته باشند. این مستند حضور اعضای گروه یزدانی را در یکی از پیاده روی های شهر در حال خوردن گوشت ماهیچه نشان می دهد. سپس به شهر توس و قبر فردوسی می روند. در این قسمت از مستند نماهایی از حضور اعضای این گروه در مقابل مقبره، بالای قبر فردوسی و قدم زدن در محوطه دیده می شود، اما تصویری از ادای احترام آنها به استاد آواز ایرانی محمد وجود ندارد. رضا. شجریان که آرامگاهش در صحن مقبره فردوسی است. .

آرامگاه استاد محمدرضا شجریان در گوشه ای از آرامگاه فردوسی شهر طوس

در اینجا دو فرضیه مطرح می شود، یا این بی اعتنایی از سوی سازندگان و اعضای گروه رضا یزدانی رخ داده است یا اینکه حضور وی بر مزار استاد شجریان مشمول ممیزی سترا بوده است. احتمال هر دو فرضیه وجود دارد و در این زمینه باید مسئولان برگزاری برنامه «صدای جادویی» روشن کنند که چرا این تحقیر معلم آواز ایرانی در یک نمایش استعدادیابی خوانندگی رخ داده است.

مسابقه صدای جادویی یکی از محصولات پلتفرم «فایلمنت» است که بخشی از آن به معرفی فرد برگزیده اختصاص دارد.

آوین احمدی

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا