اخبار روز

اتصال تعاونی های روستایی به کاتالوگ الکترونیکی؛ به زودی


به گزارش پی ام آپ به نقل از ایسنا، فاز جدید طرح فهرست کالاهای الکترونیکی از روز شنبه 31 مهرماه با ادغام پایه های ششم و هفتم آغاز شد و به گفته مسئولان وزارت رفاه اجتماعی، 12 میلیون نفر از این طرح استقبال کرده اند. پروژه .

در حال حاضر 145 هزار فروشگاه و سوپرمارکت به طرح کاتالوگ الکترونیک متصل هستند در حالی که پیش از این حدود 30 هزار فروشگاه در کشور فعال بودند. از این حیث، وزارت رفاه با تعاونی های روستایی وارد مذاکره شده تا دسترسی خانوارها به مشاغل متصل را افزایش دهد تا خانوارها بتوانند با سهولت بیشتری خرید کنند.

با توجه به اینکه تعاونی های روستایی بیش از 1000 شعبه فعال در کشور دارند، در صورت اتصال به پروژه کالابرگ الکتروینکی می توان از زیرساخت های آنها برای توسعه طرح و افزایش مشارکت مردم استفاده کرد.

به گفته مشاور معاون رفاهی وزیر تعاون، کار و تامین اجتماعی، تست های فنی برای اجرای اتصال تعاونی های روستایی به طرح کاتالوگ محصولات الکترونیکی انجام شده و به زودی این نحوه خرید به صورت عمومی اعلام می شود تا ساکنان بتوانند ارتباط برقرار کنند. . تعاونی های روستایی برای نگهداری صندوق، خرید خود را در مرکز اعتبار کالابرگ انجام دهید و از مشوق 120 هزار تومانی بهره مند شوید.

پیش از این در نشست اعضای هیات مدیره اتاق تعاون ایران با مجری طرح کالابرگ، مقدمات الحاق تعاونی های مصرف به سامانه الکترونیکی کالابرگ و راهکارهای شبکه و آماده سازی زیرساخت های فنی تعاونی های مصرف کننده را به سیستم الکترونیکی کالابرگ متصل کنید. سیستم الکترونیکی کالابرگ بررسی شد و مقرر شد زیرساخت های فنی فراهم شود. در این طرح ملی باید از ظرفیت تعاونی های مصرف استفاده شود.

اتصال تعاونی های روستایی به کاتالوگ الکترونیکی؛ به زودی

طرح فهرست محصولات الکترونیکی با هدف تثبیت قیمت ها و مهار تورم، بهبود معیشت و افزایش قدرت خرید مردم اجرا شده و امکان خرید 11 کالای اساسی پیش بینی شده در این طرح را فراهم کرده است.لیست محصولات الکترونیکی از جمله ایرانی برنج. روغن مایع، شیر و پنیر، ماست، تخم مرغ، مرغ، لوبیا، گوشت گاو منجمد، پاستا و شکر.

بر این اساس تمامی خانوارهای دهک اول تا هفتم در صورتی که 50 درصد از اعتبار یارانه خود را صرف خرید 11 کالای پیش بینی شده در طرح کنند، از 120 هزار تومان مازاد اعتبار بهره مند می شوند.

کالاهای عرضه شده در طرح بر اساس نرخ 1401 محاسبه شده و میزان مابه التفاوت تورم 11 قلم کالای اساسی در این طرح بدون احتساب اعتبار مازاد به مردم عرضه می شود و در صورت تورم احتمالی، پرداختی خانوار باقی می ماند. تا پایان سال ثابت است زیرا دولت تفاوت افزایش قیمت کالاها را نسبت به سال گذشته جبران خواهد کرد.

در حال حاضر خرید اعتبار در طرح کاتالوگ الکترونیکی به صورت آنلاین و از طریق اسنپ مارکت امکان پذیر است و همچنین خانوارها می توانند خرید اعتباری خود را از طریق کارت بانکی و با نصب اپلیکیشن خود به نشانی https://shoma.sfara انجام دهند. go Do .

به گزارش ایسنا، خانوارهای دهک اول تا هفتم مشمول طرح محصولات الکترونیکی می توانند با مراجعه به شبکه ملی اعتبار (شما) و یا تماس با کد دستوری *500*1463* از کسب و کارهای متصل به سامانه مطلع شده و اعتبار خود را دریافت کنند. تعادل


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا