اخبار روز

اتخاذ سیاست های اجاره مسکن برای خانواده های کم درآمد


فرهاد خاکی پور امروز 4 مهرماه در جلسه هیات مدیره 100 حساب امام(ره) بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خرمبید، با بیان اینکه حساب 100 و بنیاد مسکن از پربرکت ترین ها هستند، گفت: خاطرات امام راحل افزود: مشارکت همگان در راهبری تداوم برکات این نهاد انقلابی و بزرگداشت امام خمینی (ره) همواره مورد تاکید است.

وی تصریح کرد: در خصوص ایجاد مسکن استیجاری برای خانواده هایی که ظرفیت تامین مسکن و مسکن مناسب را ندارند، سیاست هایی اتخاذ می شود.

مدیرعامل مجمع خیرین سازندگی کشور نیز از آمادگی خود برای تامین زیرساخت و زمین برای ساخت مسکن خبر داد و افزود: لازم است دولتمردان و ملت فرمان تاریخی امام خمینی (ره) را بخوانند. اهمیت دادن به این امر گامی موثر در راستای محرومیت زدایی و ساخت مسکن برای مستضعفان و ارتقای عدالت اجتماعی است.

به گزارش ایسنا، در این جلسه برادران واعظ پور یکی از خیرین مسکن ساز اعلام کردند که علاوه بر پروژه هایی که در دست اقدام دارند، در صورت تامین زمین و زیرساخت های لازم، 150 واحد مسکونی در شهرستان خرم بید خواهند ساخت. .

از دیگر دستاوردهای این سفر قول مساعد برای ساخت 150 واحد مسکن خیریه در شهرک صفاشر شهرستان خرمبید در صورت تامین زمین دولتی توسط برادران واعظ پور بود.


مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا